Personal Photos.

1 Jan

De afgelopen tijd was ik veel binnen, veel tijd om leuke foto’s te maken dus. Hier wat foto’s die ik de afgelopen tijd heb gemaakt. Hopelijk vinden jullie het leuk !

P1020002

De kerstboom! Ik hou zo erg van de geur van kerstbomen plus het ziet het super gezellig uit !

P1020003

Lekker op de bank televisie kijken, dit was het voorstukje van Banane Split.

P1020006

Mijn grote liefde was aan het uitrusten.

P1020007

Piano spelen, voor alle Twilight-fans ; ik ben bezig het stukje te spelen van wat Edward in de allereerste film op de piano voor bella speelt; Bella’s Lullaby.

P1020010

Kaartjes onder de kerstboom gelegd, net een soort kado’tjes (:

P1020139

Prachtige kaart gekregen van mijn vriendin ! <3

P1020145

Mijn popje, ze waakt over mijn make-up. Een taak om je leven voor te geven.

Dit waren de foto’s .

Liefs,

Nien.

3 Reacties to “Personal Photos.”

  1. jessy 2 januari 2012 bij 18:07 #

    wat een leuke foto’s!

    zou je miss op de band skandaal willen stemmen? dan maak je mij heel blij <3

    http://www.facebook.com/bazzookas?v=app_126231547426086&

    Alvast bedankt!xxx

    • nivabeauty 2 januari 2012 bij 19:07 #

      Nien heeft ze gemaakt, ik zal het tegen haar zeggen!
      We zullen even kijken! :)
      X eef

  2. Amber 1 januari 2012 bij 21:36 #

    Die poes is echt schattig!

Geef een reactie

