New Year’s Partylook!

1 Jan

Het is 2012 ! Allemaal een heel gelukkig nieuwjaar natuurlijk ! En ik wou jullie even laten zien welke producten ik heb gebruikt om mijn look voor de avond te creëren.

P1020128

Dit zijn alle producten, hier nog wat meer close-up foto’s .

 

P1020131

Mascara: Mijn old favorite, Supermascara Estremo van Collistar.

Op mijn wangen deed ik MAC en een beetje Posie Tint, voor beetje extra.

P1020132

Twee hele fijne oogschaduws sierden mijn ogen. INGLOT, zelf samengesteld en een mooie van Bourjois in Mordoré Chic. Donkere kleuren aan de buitenkant en de binnenkant lekker licht.

P1020133P1020135P1020129

En mijn primer van het moment.

Mijn lippen hield ik neutraal want ze waren helemaal uitgedroogd. Mweh, precies op oudejaarsdag ! Dus een beetje vaseline was all.

Ik had een hele leuke avond en droeg een rokje, niet erg bijzonder. Maar het was heel leuk! Ik heb geen vuurwerk meer afgestoken, jullie ?

Ik ben heel benieuwd naar hoe jullie het nieuwe jaar ingingen!

Liefs,

Nien.

2 Reacties to “New Year’s Partylook!”

  1. projectbeautyfashion 3 januari 2012 bij 20:33 #

    Leuke make-up :) Zelf ben ik een grote MAC fan, welke blush heb je dus??? x

Geef een reactie

