Mijn partyoutfit

1 Jan

Lieve allemaal,
Gistermiddag plaatste ik een post waarin ik schreef dat er nog een bericht kwam met mijn outfit en makeup van oudjaarsavond. Ik had ongelofelijke haast toen ik weg moest, daarom plaats ik hem nu!

Ik had een jurkje van de H&M aan wat ik ook op tweede kerstdag en tijdens een schoolfeest aanhad. Dit jurkje had ik voor het schoolfeest gekocht. Ik wilde toen eigenlijk geen jurk van de hennes, omdat waarschijnlijk heel veel mensen die zouden hebben. Maar twee dagen van te voren had ik nog steeds geen jurk. Uteindelijk was ik toen toch weerbij de H&M belandt. Nien ging met me mee om nog snel een last minute jurk te scoren. Ik had een andere gevonden op de site maar die was niet in de goede kleur en het model viel toch wat tegen. net toen ik teleurgesteld naar huis wilde gaan vond ik dit jurkje. Ik draag hem nu best vaak want ik vind hem eigenlijk wel gewoon heel leuk! :)

Ik droeg dus dit zwarte jurkje van de H&M (€20,-) met een dikke zwarte panty en een zwart vestje (ook H&M). Deze keer droeg ik er een zwart sjaaltje van de Pieces bij, andere keren droeg ik hem met een kettinkje. Het is een redelijk simpele outfit, maar ik kan er lekker in bewegen en hij is toch wel feestelijk. Het jurkje is strapless, zwart en heeft allemaal lagen ruches.
Vanwege de haast heb ik maar een paar fotootjes gemaakt, en dit moest ik in de badkamer doen vanwege het slechte licht in mijn kamer. Sorry voor de rommelige achtergrond!

Opmaken moest helaas in de auto gebeuren… :( ik had iets met oogschaduw en / of eyeliner in gedachten, maar in een rijdende auto is dat toch wat lastig… Daarom kwam ik niet verder dan wat mascara en een beetje lipgloss. Daarom geen makeup foto’s!

.

20120101-180648.jpg

20120101-180700.jpg

20120101-180713.jpg

20120101-180727.jpg

20120101-180737.jpg

20120101-180811.jpg

Lekker lopende en toch party-proof schoenen; glitter all stars ;)

Deze look is dus niet echt heel verpletterend maar toch heb ik maar eens wat outfitfoto's gemaakt. Laat maar weten of jullie het leuk vinden vaker dit soort outfits te zien!
Ik hoop dat jullie het leuk vonden, x eef.

2 Reacties to “Mijn partyoutfit”

  1. nivabeauty 1 januari 2012 bij 19:27 #

    Wauw ! You looked stunning !
    liefs ,
    Nien.

    • nivabeauty 2 januari 2012 bij 00:20 #

      Ah dankje lieverd. Jouw personal photos waren ook echt heel leuk!
      X eef

Geef een reactie

