Stash update

30 Dec

We hebben weer een nieuw filmpje gemaakt! Deze keer alweer ons derde stashfilmpje. Het allereerste filmpje wat we maakten was ook een filmpje van mijn stash, maar daar zag mijn stash er heel anders uit. Ik had nog vòòr dat we het filmpje opnamen alles in tasjes zitten, maar dat werkte ook voor geen meter , alles lag utgespreid over mijn bureau. Toen we het filmpje maakten had ik snel alles in een la gegooid. Ook dat werkte totaal niet en na zo’n drie dagen had ik het alweer veranderd. Sindsdien heb ik alles in bakjes zitten en dat werkt stukken beter! Ik heb nog steeds niet de perfecte vakjes gevonden en die bak helemaal boven op mijn bureau wil ik nig ergens anders hebben, maar over het alemeen ben ik er blij mee!
Ik hoop dat jullie het leuk vonden, bedankt voor het kijken!
X eef

http://m.youtube.com/?client=mv-google&rdm=4ozmbjsfe#/watch?v=5rBRVLj2sxs

9 Reacties to “Stash update”

  1. nivabeauty 1 januari 2012 bij 16:00 #

    okee, laatste keer proberen:

    en deze:

    ik hoop heel erg dat ze het doen!
    x eef

    • Amber 1 januari 2012 bij 21:34 #

      Ja super! Bedankt!
      hahaa jullie zeggen allebei `cleanser`heel grappig (:
      Leuke filmpjes!
      Nog een grappig dingetje: dat van oog potloden zeg je heel grappig: wenkbrauw potlood, wit oogpotlood, grijs oogpotlood! gekleurd oogpotlood!! zwart oogpotlood!!
      hahaa :$
      xx superleuk!

      • nivabeauty 2 januari 2012 bij 00:18 #

        Hai amber, geen dank joh, als wij de link niet goed plaatsen zullen we dat ook moeten oplossen :)
        Haha, dat van die celanser was me nog njet eens opgevallen. :)
        Tsja, ik grebuik redelijk wat oogpotlood, hihi.
        Bedankt voor het kijken!
        kus eef

  2. Amber 31 december 2011 bij 19:07 #

    als je de link volgt zeg maar kom je niet bij het filmpje…
    ik kan hem echt niet vinden…
    dat was bij het vorige filmpje ook al zo…
    x

    • nivabeauty 31 december 2011 bij 19:26 #

      Oh echt, wat raar?
      Dat je hem op youtube via zoeken niet kan vinden, klopt, omdat hij nieuw is kan dat nog niet. Maar ik had de link nog gecheckt ? Ik zal ze even opnieuw doorlinken, bedankt voor de tip!
      X eef

    • nivabeauty 31 december 2011 bij 19:28 #

      Hier is het filmpje!
      X

      • Amber 1 januari 2012 bij 15:41 #

        waar??
        de link doet het nog steeds niet??
        x

        • nivabeauty 1 januari 2012 bij 15:57 #

          He wat raar, wat krijg je te zien als je erop klikt? Misschien kun je proberen op youtube te zoeken naar ‘niva beauty stash indeling’ of ‘nivaxbeauty favorieten’ Ik hoop dat het lukt, anders moet je het maar ven melden! Gelukkig 2012! X

    • nivabeauty 31 december 2011 bij 19:31 #

      En hier is het vorige filmpje! Hopelijk dien ze het nu wel! Liefs

Geef een reactie

