Beauty aanbiedingen!

29 Dec

Er zijn altijd wel leuke aanbiedingen bij de winkels. Ik zit regelmatig op internet te kijken of er nog wat leuks voorbijkomt. Vandaag zet ik een paar leuke aanbiedingen op een rijtje!

Miss sporty make up alle varianten alle combinaties mogelijk 2e gratis bij Etos
– ik koop nooit zoveel van miss sporty, maar de nagellakjes vind ik altijd wel erg fijn, als ik een paar leuke zie neem ik er twee mee!

L’oreal paris resiste & shine nagellak alle varianten alle combinaties mogelijk 2e gratis bij Etos
– hiervan heb ik nog geen lakjes, maar ze schijnen erg fijn te zijn!

Max factor mascara 2e gratis bij Etos
– wiieehoe, volgens mij zijn dit hele fijne mascara’s. Ik heb nog een mascara op voorraad liggen, maar wil er nog een voor in mijn toilettas, zodat wanneer ik een nachtje ergens anders slaap niet steeds mijn mascara mee hoef te nemen. Ik ga namelijk best vaak ergens snders slapen. En tja, dit is geroon een geweldige actie! Het kan nooit kwaad om nog een voorraadje te hebben ! ;)

Rimmel makeup keuze uit het hele assortiment alle combinaties mogelijk 1+1 gratis bij Kruidvat
– aaah hier moet ik wat van hebben! Ik vond de kerstcollectie en de Kate-lipsticks erg mooi, dus komt prima uit :)

Essence makeup alle varianten alle combinaties mogelijk 2e halve prijs bij Kruidvat
– essence is een echt budgetmerk dus met ook nog een aanbieding erbovenop wordt het wel heel goedkoop. Misschien dat ik de gelliner scoor die de andere blogster ook heeft en erg goed schijnt te zijn. Of een mooie bronzer of blush. Of een leuk lakje…

The Body Shop heeft ook leuke aanbiedingen, onder andere body butters voor 10 euro.
– ik wil al heel lang een lekkere bodybutter en die van TBS zijn natuurlijk heerlijk. Ik vond ze altijd te duur maar met een sale zijn ze voor wat minder. Alsnog vind ik tien euro redelijk veel voor een bodybutter die ik niet echt nodig heb en dus eigenlijk meer een luxeproduct is. Maar misschien dat ik nog iets anders leuks in de aanbieding zie!

Lush heeft op de gehele wintercollectie 50% korting!!!
– Supergaaf, helaas gaat het als een trein en is bijna alles al uitverkocht. Ik kan nog even een kijkje nemen maar weet niet of dat veel gaat opleveren…

Dit zijn de kortingen die mij het meest aanspraken, natuurlijk zijn er nog veel meer leuke aanbiedingen. Ik heb expres voor de drogisterij kortigen gekozen ( nouja, en lush en tbs dan) omdat die eigenlijk overal te krijgen zijn.

Laat maar weten wat jij leuke aanbiedingen vind en of je nog iets hebt gekocht hiervan!
liefs, Eef

Geef een reactie

