i’m in love!

28 Dec

Sinds vandaag heb ik een nieuwe liefde. Het is een jongen. Hij is zwart en er groeit wit haar uit zijn oren. Hij heeft prachtige groene ogen. Hij is ontzettend speels, slim, ondeugend en vooral heel lief. Hij is slank en lenig en vind het heerlijk om bij me op schoot te komen liggen. Hij heet Boefje en hij is acht weken oud. Ja… Je raadt het misschien al; ik ben helemaal smoorverliefd op mijn nieuwe katje!
Gisteren zijn we in het asiel gaan kijken en hij was veruit de leukste van de zeven jonge katjes in het nestje. Hij was de enige die helemaal niet bang was en het hele kooitje rondrende met het speelgoedmuisje wat hij daar had gekregen. Vandaag hebben we hem opgehaald en we hebben de hele dag met hem gespeeld.
En och, wat is hij ondeugend! Hij doet zijn naam echt eer aan. Hij klimt overal op en probeert steeds ons eten weg te pakken. Hij gaat bovenop de kerststal met het kinneke Jezus zitten zoenen. (ja echt, hij vrat dat arme beeldje bijna op!) als je hem in zijn mandje legt springt hij er meteen weer uit. Als hij op je schoot ligt en je hem op de grond legt komt hij meteen weer aangestormd met zo’n blik van; ‘hoe durf je!’. Hij heeft al bijna alledrie onze vissen opgegeten. Hij denkt dat wij geen mensen maar klimrekken zijn en heeft ongelooflijk scherpe nagels. Hij heeft mijn halve t-shirt opgegeten plus zijn eigen knuffelbeer. Hij is al drie keer kwijtgeweest en liet ons drie verdiepigen doorzoeken, om vervolgens rustig zijn kopje boven de rugleuning van mijn moeders stoel uit te steken. Hij zwemt in de rommel bij ons thuis alsof het het tikibad is (en geloof me, wij hebben thuis veeel rommel!) en hij gaat bovenop je hoofd zitten als je niet uitkijkt. Ja, hij is een echt Boefje.
Maar ooh hij is zo schattig! Het is echt het meest lieve katje wat ik ooit heb geaaid. Hij kwam na een kwartier thuis zijn al lekker bij me op schoot liggen en heeft daar sinds zes uur non-stop gelegen. Als je hem aait begint het motortje binnenin hem als een gek ronken.
Ik ben helemaal verliefd op hem en jullie kunnen misschien wel begrijpen dat ik niks anders doe dan hem knuffelen, over hem praten en foto’s van hem maken. Helaas is dat laatste nogal lastig. Het is erg moeilijk om een speelse , jonge, zwarte kat op een zwarte vloer in een donker huis mooi op de foto te krijgen. Heel moeilijk. Ik heb mijn best gedaan, en dit is het resultaat;

20111228-220221.jpg

20111228-220206.jpg

20111228-220242.jpg

20111228-220259.jpg

20111228-220309.jpg

20111228-220327.jpg

20111228-220337.jpg

20111228-220357.jpg

20111228-220349.jpg

Helaas heeft hij op veel foto’s een beetje een raar bekkie, in het echt is hij nog veeeel knapper ;)

hopelijk vonden jullie mijn kattengezwijmel een beetje om aan te horen, ik wilde dit toch even met jullie delen omdat dit vanaf nu ook een deel van mijn leven uitmaakt!
Nou, fijne avond, dan ga ik Boefje nog even een paar lebberzoenen verkopen ! ;)
xx Eef

* kleine toevoeging; hij heeft meteen al in de kattenbak geplast en gepoept, super knap!
En heeeel cute, vanochtend zat ik voor de computer mijn mail te lezen, toen kwam hij bij me op schoot zitten en klom zo mijn nek in, mijn schouders op, als een soort aapje, en ging opgekruld naast mijn hoofd liggen spinnen. Aaaahhh…!

2 Reacties to “i’m in love!”

  1. glasmetwater 29 december 2011 bij 13:45 #

    Ohh… zo schattig :)

Geef een reactie

