Budget per product.

28 Dec

Veel mensen, inclusief wij, bepalen hoeveel geld ze aan bepaalde make-upproducten willen uitgeven. Sommige dingen vinden we nou eenmaal belangrijker!

Blush;

Ik vind blush heel leuk en aangezien ik nu een MAC Blush heb zal ik maar dat als budget nemen. 20 euro voor blushes dus!

Oogschaduw;

Het is duidelijk dat als je goedkopere oogschaduws met bijvoorbeeld INGLOT of MAC vergelijkt je een duidelijk verschil ziet. Ik denk dat mijn budget voor een oogschaduw tussen de 10 en 17 ligt. Ik wil namelijk onwijs graag een MAC oogschaduw kopen maar die van INGLOT zijn ook hartstikke fijn en dat is 2 oogschaduws voor 14 …

Lippenstift;

Ik ben bereid om voor lippenstift zo’n 10 euro uit te geven. Absoluut niet veel meer.

Nagellak;

Hier ben ik best kieskeurig in, dus ik vind eigenlijk nooit de perfecte kleur. Ik denk dat ik een keer een hele mooie dure wil kopen en de rest lekker goedkoop. Want dat kan ook hartstikke goed zijn !

Eyeliners;

Hier heb je allerlei soorten in, hierin vind ik mijn budget onder de 10 euro. Voor minder dan 5 euro kan je al een hele fijne van Catrice of Essence krijgen.

Kwasten;

Ik ben addicted aan kwasten, dus hier wil ik best wat aan uitgeven. Maar MAC gaat mij toch écht te ver..

Mascara;

Dit vind ik een heel belangrijk onderdeel, mijn wimpers zijn erg gevoelig dus hier geef ik best veel aan uit . Hier ligt het toch wel boven de 15 euro.

Foundation;

Ik gebruik eigenlijk geen foundation meer, niet van toepassing.

Concealer;

Dit gebruik ik ook bijna niet meer, budget ligt rond de 10 euro ongeveer.

Dan als laatste: Lipgloss;

Hier vind ik de meest geweldige kleuren voor het minst geld. Budget ligt onder de 5 euro. Lipgloss is zo weer weg!

Ik kan er natuurlijk nog véél meer vertellen maar ik denk dat ik nu wel de basics heb besproken (;

Liefs,

Nien.

2 Reacties to “Budget per product.”

  1. Amber 28 december 2011 bij 18:11 #

    Hey!
    Misschien moet ik ook maar zo’n lijst maken, best handig!
    (Jou budgets zijn wel hoog hoor! ;)
    x

    • nivabeauty 28 december 2011 bij 18:14 #

      Hi Amber,
      Het klopt dat mijn budgets hoog liggen, daarom heb ik niet zo veel van alles.
      1 blush, 1 mascara, 2 lippensticks, 3 lipglossjes.
      Liefs,
      Nien.

Geef een reactie

