Makkelijke verzorging.

27 Dec

Na een paar dagen met familie veel lekkers, ongezonds en groots te hebben gegeten is het zover. Je kijkt in de spiegel en merkt dat je huid heeft gereageerd op alle ‘slechte’ stoffen.

Mijn huid word in de winter bijvoorbeeld extreem droog, hiervoor is een eenvoudige maar toch goede tip. Je smeert een dikke laag ( echt dik ) op je huid en laat dit zo’n 10 minuutjes tot kwartiertje intrekken. Hierna haal je met een doekje de restanten weg. Het grootste deel van de crème heeft je huid opgenomen. Dit is te proberen op veel verschillende plekken op het lichaam.

Mij heeft het een paar keer erg geholpen. Hopelijk jullie vanaf nu ook!

Liefs,

Nien.

 
https://nivabeauty.wordpress.com/2011/11/23/comparison-bodycreams/

3 Reacties to “Makkelijke verzorging.”

  1. kate 28 december 2011 bij 12:35 #

    hee heb je misschien ook een tip voor een goede crème? dat zou leuk zijn
    kusjes Kate

    • nivabeauty 28 december 2011 bij 13:24 #

      Hi Kate !
      Er zijn natuurlijk een hele hoop goede crèmes die je kunt gebruiken!
      Zelf ben ik onwijs van crèmes of butters met “sheabutter” erin.
      Deze voeden de huid heel lekker.
      Ik zal in het artikel nog even een link zetten naar een van mijn oudere artikelen waarin ik een comparison houd tussen twee goed bruikbare crèmes (;
      Liefs,
      Nien.

    • nivabeauty 28 december 2011 bij 20:42 #

      Hmm, een dagcreme? Ik gebruik een van de nivea pure & natural lijn, die was niet duur en ik vind hem erg fijn. Hij is alweer bijna op! Verder heeft de andere blogster misschien nog wat tips..? Xx eef

Geef een reactie

