MissLipgloss Shop.

26 Dec

MissLipgloss.nl , een bekende beautyblog, heeft nu ook een shop !

Natuurlijk nam ik meteen een kijkje en heb ik zelfs alweer een klein verlanglijstje opgesteld !

Lips and Eyes Kit

Een heerlijke lipbalsem tegen gebroken lippen, die ik altijd heb ! En een ooggel, handig want mijn ogen drogen steeds uit ! Dit setje van 2 x 15 ml heb je al voor €5.95 !

 

Oi! You Throbhead Headache Relief Balm

Deze balsem zou hoofdpijn doen verdwijnen door een groot aantal aan oliën die er in zitten. Ik heb erg vaak hoofdpijn en hoe geweldig zou het zijn als deze balsem van maar €4.95 dat zou verhelpen ?

Allebei de producten komen van het merk Anatomicals, een merk wat ik nog niet ken maar misschien binnenkort wel ! (;

En wat kan er in deze koude winter nou nog ontbreken ? Precies een heerlijk verzorgende voetcrème ! Voor €3.95 !

 

Cheese Release Me Foot Cream

Ik ben er benieuwd naar!

Wat is jullie verlanglijstje van de misslipgloss shop ?

Liefs,

Nien.

Geef een reactie

