Kado’tjes van vriendinnen.

25 Dec

Voor kerst hebben mijn vriendinnen mij, onwijs lief, een paar kado’tjes gegeven.

Ik kan voor jullie van elk al een korte review schrijven maar later komen wat uitgebreidere reviews, dan heb ik ze ook al een langere tijd getest.

P1010945P1010944

Een prachtige nude lipgloss van Essence in Nude Kiss. Ik geef eerlijk toe, het is meteen mijn lievelings lipgloss geworden. Hij is gewoon perfect over bijna elke lippenstift en kan ook zonder een prachtig effect geven. Het enige nadeel is dat hij er na wat eten al af is.

P1010947P1010948P1010952

Een prachtige LE oogschaduw van Catrice. Het is een champagne-kleurige highlighter. Ik ben onwijs fan van dit soort kleurtjes ! En het doosje is natuurlijk al een hebbeding om zichzelf. Helaas schoot ik uit met mijn vinger en zit er nu een deukje in :(

P1010959P1010962P1010953

Een gel eyeliner van Essence. Onwijs handig want ik moet even gaan oefenen met cateyes maken! Hij is waterproof en gaat er dus ook vrij moeilijk af, wat erg handig is met de regenachtige dagen die we goed kennen in Nederland.

Binnenkort meer !

Liefs,

Nien.

2 Reacties to “Kado’tjes van vriendinnen.”

  1. kate 28 december 2011 bij 13:11 #

    Een prachtige LE oogschaduw van Catrice. Het is een campagne-kleurige highlighter. Ik ben onwijs fan van dit soort kleurtjes ! En het doosje is natuurlijk al een hebbeding om zichzelf. Helaas schoot ik uit met mijn vinger en zit er nu een deukje in :(

    schreef jij, maar bedoel je niet inplaats van campagne, champagne?
    xxx

Geef een reactie

