Lipliner van Yves Rocher.

23 Dec

P1010933

Een lippotlood zorgt ervoor dat je lippenstift langer blijft zitten. Je hebt hardere en meer creamy lippotloden. Yves Rocher heeft ook lippotloden, zijn ze fijn in gebruik of liggen ze achteraan in mijn stash?

P1010935

P1010937

De kleur heet Naturel, en ik moet zeggen dat is hij zeker. Perfect voor bijvoorbeeld 700 Nude Delight van Rimmel Londen (;

P1010939

Met lippotlood kan je je lippen groter laten lijken of de vorm veranderen.

P1010942

De kleur is, zoals je op de foto kan zien, erg licht en daarom vind ik hem erg fijn. Helaas zijn de potloden wel aan de harde kant. Met lippen die vol velletjes zitten is het geen aanrader !

Liefs,

Nien.

Edit :

We kregen een reactie van Anoniem dat de review onvolledig was. Mijn excuses daarvoor, ik zal hier even alle vragen proberen te beantwoorden.

Blijven ze lang zitten?

Dat is een moeilijke vraag aangezien ik vaak alleen lipliner gebruik onder een lippenstift die dezelfde kleur is. Hierdoor is het moeilijk te pijlen hoe lang hij blijft zitten. Ik zou zeggen evenlang als de gemiddelde lippenstift, eten en drinken inbegrepen, een uurtje twee ongeveer.

Merk je verschil tussen lippenstift met en zonder lipliner?

Eerlijk gezegd weinig, de randjes aan mijn lippen zijn vaak wat mooier afgewerkt maar verder merk ik er weinig van. Helaas !

Wat is de prijs?

Dat kan ik niet zeggen aangezien ik de lipliner heb gekregen. Maar ik heb op de website gekeken en hij kost 7.50. Misschien een leuk weetje ; hij is nu met 40 % korting !

De kleur die ik heb hebben ze niet meer maar nude rose komt er dicht bij !

8 Reacties to “Lipliner van Yves Rocher.”

  1. Amber 24 december 2011 bij 22:31 #

    Hey!
    weten jullie waar je een goede tonic kan kopen?
    Ik zoek namelijk iets wat make-up verwijdert en mijn huid verzorgt. Ik ben namelijk allergisch voor sommige make-up verwijder doekjes.
    xx

    • nivabeauty 24 december 2011 bij 22:57 #

      Hallo Amber, watvervelend voor je! Ik weet niet waar je allergisch voor bent, maar de andere blogster, Nien, heeft veel natuurlijke producten dus misschien heeft zij een tip. Ik gebruik een reinigigsmelk van Olaz, en, mijn favoriet, een tonic van Louis Widmer (zie favorieten filmpje van november). Deze verwijderd make up,maar ik raad wel aan om, wanneer je heelveel makeup draagt ook een reinigingsmelk te gebruiken. Hopelijk heb je er wat aan! Groetjes Eef.

    • nivabeauty 25 december 2011 bij 13:09 #

      Hoi Amber,
      het klopt dat ik vrij veel natuurlijke producten gebruik. Helaas is het probleem van natuurlijke producten dat ze vaak ook wat duurder zijn.
      Zo is er het merk Dr. Hauschka, wat al vaker voorbij is gekomen.
      Hiervan gebruik ik de reinigingsmelk en daarna zou je nog de Tonic kunnen gebruiken.
      Dit is de link naar de reinigingmelk ;
      http://www.drhauschka.nl/H4/producten/gezicht/reiniging/melk/index.htm
      Ik kan je aanraden naar een natuurwinkel te gaan of een wat grotere apotheek.
      En hier is de tonic , ookwel gezichtslotion genoemd.
      http://www.drhauschka.nl/H4/producten/gezicht/versterken/lotion/index.htm
      Hopelijk heb ik je kunnen helpen de prijzen zijn tussen de 15 en 20 voor beide producten.
      Groetjes,
      Nien.

      • Amber 2 januari 2012 bij 21:22 #

        Dankje ik ga gelijk kijken!

  2. Niva 23 december 2011 bij 20:41 #

    Nou, we zullen er zeker aan werken! liefs.

  3. Anoniem 23 december 2011 bij 20:17 #

    Deze review vind ik wel een beetje onvolledig. Blijven ze lang zitten? Wat is de prijs? Merk je verschil tussen dit met lipstick en zonder lippotlood?

    • Niva 23 december 2011 bij 20:31 #

      Tsja, dit is misschien niet de langste review ever, maar ik vind dat Nien het best goed gedaan heeft. Eigenlijk had ik gezegd dat ik vandaag zou bloggen, maar dat is helaas niet gelukt, en daarom had ik haar gevraagd of ze het even van me over wilde nemen. Dat heeft ze gedaan, eerst wilde ze een uitgebreid filmpje plaatsen maar er ging iets mis, daarom moest ze snel iets anders schrijven. Het is dus lief dat ze het van me over heeft genomen!
      Maar, alsnog bedankt voor de reactie, een beetje kritiek kunnen we altijd wel gebruiken en we zullen eraan werken!
      xx Eef.

      • Anoniem 23 december 2011 bij 20:37 #

        Wel opvallend dat je steeds ‘we’ zegt, ik merk namelijk heel erg verschil tussen jullie artikelen. De een, die dit artikel schreef, heeft vaak hele korte en onvolledige reviews. De andere revoews zijn veel uitgebreider en daarin worden zowat alle punten besproken. Ik vind alsnog dat jullie allebei leuk schrijven mar ik vind dat die te korte reviews maakt. Wel zijn haar fotos meestal beter. Ik hoop dat jullie eraan kunnen werken.

Geef een reactie

