Aside

Shoplog kruidvat

21 Dec

Gisteren was ik weer in de Kruidvat en natuurlijk kon ik mezelf weer eens niet inhouden iets te kopen. Ik heb uiteindelijk bij voor zo’n 12 euro 5 dingen gekocht, valt nog heel erg mee toch?

Ik nam een kijkje bij de budgetmerken en vond daar een blushkwast. Ik was al een tijdje op zoek naar een niet al te dure blushkwast, en deze was vijf euro dus leek me perfect. Hij is van Catrice en het is een platte kwast. Hij is echt superzacht en werkt heel fijn! Ik ben hier erg blij mee.
20111221-194545.jpg

Ook kocht ik nog een wit kohl oogpotlood van Catrice. Deze kan je op je waterlijn doen en zo lijken je ogen groter. Hij was drie tot vier euro en ik verwachtte er niet veel van maar het leek me wel handig om een wit oogpotloodje in mijn stash te hebben.Helaas blijft hij niet erg lang zitten, wel op je ooglid of je huid maar op mijn waterlijn is hij na een kwartiertje al helemaal niet meer zichtbaar. Jammer, maar ergens had ik dit wel verwacht, je waterlijn is natuurlijk vochtig en gevoelig en dan blijft make-up altijd minder lang zitten. Of dit een echte miskoop is, daar ben ik nog niet helemaal uit, haha!
20111221-194533.jpg

Daarna nog een product van Catrice: een wenkbrauwpotloodje. Deze was rond de drie euro. Ze verkochten maar twee kleuren, de lichtste kleur is redelijk goed voor mij. Dit is de kleur 010 blond but brow’d. Aan de achterkant van het potloodje zit een borsteltje, ook erg handig. Over deze ben ik redelijk tevreden, echt geweldig vind ik hem niet maar hij is ook zeker niet slecht.
20111221-194523.jpg

Verder kocht ik nog een colour&go nagellakje van Essence. Het is een beetje een romantisch, roze kleurtje, hij heet dan ook modern romance. Hij dekt niet heel goed, na drie laagjes heb je pas een redelijke dekking. Maar alsnog vind ik dit een supermooi lakje, en voor 1.29 was hij het zeker waard!
De nagellak op mijn nagels zelf kreeg ik niet goed op de foto, zonder flits was het e donker en met flits kwam de kleur niet goed uit. Maar op de andere foto’s zie je soms een stukje van mijn hand en daar is het redelijk te zien. Mijn nagellak is trouwens nu alweer gechipt, mijn nagels zijn zo zwak, echt heel jammer!
20111221-194511.jpg

Ik wilde net gaan afrekenen, toen ik toevallig een schattig kettinkje zag hangen. Ik koop eigenlijk nooit sieraden bij drogisterijen, maar dit kettinkje vond ik toch wel heel lief. Het zijn twee hartjes, een zilveren en een kleine met steentjes. Het enige jammere is dat ze niet op de foto wilde, haha. :) Deze nam ik mee voor vijf euro. Ik verwacht dan ook niet dat het een hele goede kwaliteit is, maar ik vind het een lief kettinkje!
20111221-194556.jpg

20111221-194607.jpg

Dit was mijn shoplogje, ik ben blij met mijn nieuwe producten! als jullie nog reviews willen lezen, hoor ik het graag!

<3 eef.

2 Reacties to “Shoplog kruidvat”

  1. glasmetwater 23 december 2011 bij 12:11 #

    Leuke producten heb je gekocht…
    Als ik bij Kruitvat ben kan ik me ook niet inhouden om iets te kopen haha

    • nivabeauty 23 december 2011 bij 14:58 #

      Haha dankje! Had trouwens ook nog wat kleine kerstkadootjes gekocht, haha dus heb in totaal iets van dertig euro uitgegeven, ga nog wat kadootjes uitgeven, en heb nog een oaar dingen op minn lijstje staan die ik binnenkort ga halen… En de kerstkortingen komen er weer aan, die kan ik natuurlijk ook niet laten gaan… Mijn pinpas gaat het nog heeeel zwaar krijgen haha ;)

Geef een reactie

