Review Maybelline Concealer.

20 Dec

Hij werd overal geprezen, dus ik heb hem gekocht.

Do or don’t ?

P1010923

De SuperStay 24h concealer. Nou 24 uur blijft hij zeker niet zitten maar wel een tijd. Het vervelende in de winter is dat je velletjes echt ontzettend erg gaat zien. En aangezien mijn gezicht een en al vel is is het voor mij toch een minpunt.

P1010925

Hij is volgens mij in 3 tinten uitgekomen, ik heb de middelste. Nummer 2.

De kleur is op zich erg goed en past goed bij mij huid.

P1010926

Je brengt de concealer aan met een sponsapplicator. Dit is erg handig en hygiënisch. Pluspunt.

Ik vind dat van de velletjes erg vervelend verder is het een prima goed dekkende concealer. Zeker handig voor o.a. donkere kringen (;

Wat is jullie favoriete concealer?

<3 nien.

Geef een reactie

