Kerstlook

18 Dec

Gister middag en avond had ik een vervroegd kerstdiner en daarom heb ik helaas niet kunnen bloggen, de hele ochtend en begin van de middag was ik druk met voorbereiden en ’s middags moest ik al naar vrienden voor het diner. Gelukkig heeft Nien het van me over kunnen nemen, bedankt daarvoor!

20111218-141254.jpg

Het was een kerstdiner met een heleboel vrienden , het was geen heel chiqe gedoe want er waren allemaal kinderen bij, maar ik wilde er toch een beetje feestelijk uitzien dus pakte ik mijn makeupjes erbij en ging aan de slag.

Mijn huid behandelde ik met een heel klein beetje foundation, concealer, blush, ik werkte mijn wenkbrauwen wat bij, ik lakte mijn nagels (french manicure, komt binnenkort nog een artikel over!), ik deed leuke oorbellen in, deed wat spray in mijn haar en ik trok natuurlijk wat leuks aan.

En dan de ogen, ik ga jullie eventjes kort vertellen hoe ik die opmaakte.
Ik gebruikte een klein beetje oogschaduw uit mijn INGLOT palette wat we vorig weekend hadden gekocht. Van de regenboogkleur deed ik licht in de binnenste ooghoek, bruin op het midden van mijn ooglid en donkerbruin aan de buitenkant. Ik gebruikte maar een klein beetje, omdat ik de oogschaduw niet te heftig wilde maken. Wel deed ik nog wat highlighter van hetzelfde inglot palette over de bruine oogschaduw heen.

Daarna zette ik nog een zwart lijntje met een vloeibare eyeliner van elf boven mijn wimperrand, ik deed wat mascara op en maakte het geheel af met een roze lipgloss van l’oreal.

Dit was ‘m, foto’s zijn weer eens van slechte kwaliteit, maar ondanks dat je de oogschaduw niet goed ziet, krijg je hopelijk toch een beetje een idee van hoe het eruit zag!

20111218-141211.jpg

Hopelijk vonden jullie het leuk om te lezen!
wat doen jullie voor ooglook met kerst? En vinden jullie het leuk om zulke artikelen over onze make up te lezen?
<3 eef.

20111218-141227.jpg

Geef een reactie

