Kant-en-klaar maskertje montagne jeunesse

18 Dec

Vanochtend zag mijn huid er niet al te best uit dus ging ik op zoek naar een lekker maskertje. Ik had niet heel eel tijd en was te lui om aan de slag te gaan met vloeibare maskertjes en dat soort gedoe. Gelukkig had ik nog een kant-en-klaar maskertje liggen, ideaal dus!

20111218-200803.jpg
Het is een maskertje van Montagne Jeunesse, face tonic heet hij. Op de foto had ik hem perongeluk al opengemaakt, sorry!
Het is een verkoelend, anti-stress, rustgevend en relaxing masker. Heerlijk, net wat ik nodig had.
Het handige aan dit maskertje is dat je hem gewoon als een soort ‘lapje’ op je gezicht kan leggen. Daarom heb je geen kwasten , bakjes, washandjes en water nodig bij het gebruiken van dit maskertje.
Daarom kan je hem bijvoorbeeld gewoon als je onderweg bent, of niks bij de hand hebt, opdoen.

20111218-201057.jpg
Zo ziet hij er uitgevouwen uit, het lapje op de plek van de mond kan je weghalen en dat keg je dan over je neus.

Ik vond het een lekker maskertje, mijn huid tintelde en gloeide wat na gebruik maar volgens mij is dat alleen maar goed. Ook was ik een beetje rood maar dat trok vrijwel meteen weg.

20111218-201331.jpg

Aan het eind van de dag, nu dus, ziet mijn huid er een stukkie beter uit. Of dat door het maskertje komt weet ik niet, maar het was zeker een fijn maskertje.
Het is geen bijzonder masker maar wel gewoon lekker voor even tussendoor en natuurlijk heel handig omdat je hem gewoon zonder gedoe kan gebruiken. Ik heb mijn huid na gebruik wel even met wat water afgespoeld omdat ik dat toch fijner vond, maar dit hoeft niet dus je kan hem echt gewoon puur op je gezicht leggen en weer weggooien.
Ik heb er nog zo eentje liggen dus die zal ik binnenkort zeker ook eens uitproberen!

hebben jullie wel eens dit of zo’n soort maskertje op gehad? Wat vonden jullie ervan?
<3 eef.

Geef een reactie

