Kenzo.

17 Dec

Kenzo is een parfummerk. Mijn lievelings, alle geuren vind ik lekker en wil ik kopen !

Welke parfums zijn er en welke moet ik nog hebben ?

Allereerst hadden jullie in de kado’tjes die ik voor Sinterklaas kreeg kunnen lezen dat ik Kenzo Amour heb gekregen. ( klik )

Hier ben ik natuurlijk onwijs blij mee. Maar toen ik die parfum kreeg gaven ze mij ook nog een testertje van Madly Kenzo mee. En ja hoor ik ben weer helemaal verliefd.

Ook een leuk extra’tje van kenzo. Ze komen altijd met de meest bizarre en mooie flacons !

Next thing on my wishlist ? Madly Kenzo. Het is een heerlijke geur en ik raad iedereen aan hem even te besnuffelen in de winkel ! Helaas is het prijsje even groots als het uiterlijk van het merk je kan de flacon kopen voor een zachte €52.00

Ik weet zeker dat je hem nog goedkoper kan krijgen, maar dit is de adviesprijs. Helaas word dat dus nog eventjes sparen..

Wat is jullie favoriete parfummerk? 

<3 nien.

Geef een reactie

