Collistar Mascara.

16 Dec

Nadat een van onze bezoeksters vroeg om iets over een mascara die volume, verlenging en mooie kleur geeft. Besloot ik dat mijn mascara toch wel aan een groot deel van de eisen voldoet !

Daarom hier een review.

P1010908

De mascara komt in een glimmende verpakking. Het is een High End mascara dus helaas ligt de prijs tussen de 20 en 30 euro. Of hij het waard is ? Ik denk van wel, ik heb ontzettend gevoelige wimpers en deze mascara laat ze eigenlijk vrij goed in tact!

P1010919

Het borsteltje is niet heel bijzonder, het is een fijn borsteltje.

P1010910

Collistar is o.a. bij de DA en Ici Paris te halen. Ik heb de kleur extra noir. Wat extra zwart betekend. De mascara heet ; Supermascara estremo. Hij is ook vrij extreem.

P1010916

Hopelijk hadden jullie er wat aan !

Verzoekjes kun je achterlaten in de commets !

<3 niev.

Eén reactie to “Collistar Mascara.”

  1. Amber 16 december 2011 bij 20:47 #

    bedankt!

Geef een reactie

