Nails of the day met w.i.c.

12 Dec

Hallo lieve lezeressen,

Als eerste wil ik jullie even mijn excuses aanbieden. Ik wilde vandaag het tweede deel van de ‘basics van make-up’ plaatsen, maar wegens tijdgebrek en een overdosis schoolwerk is dat helaas niet gelukt. Sorry, ik zal het zo snel mogelijk plaatsen!
En dan nu over op het artikel wat vandaag wél wordt geplaatst. Minder uitgebreid, maar niet minder leuk!

Afgelopen weekend was de andere blogster bij mij en vroeg ik haar om nagellak advies. Zij koos dit lakje van wic uit en ik heb hem daarnet tijdens het leren opgedaan.

Het lakje is heel mooi, een donkere kleur met een heleboel kleine glittertjes.
Zoals jullie onderhand vast wel weten ben ik niet van de opvallende lakjes, maar deze heeft toch een wat neutralere donkere kleur en ik vindt hem gewoon heel mooi. Vanwege de vele glitters droeg ik hem erg weinig, maar Nien heeft mij er even aan doen denken dat dit toch wel een heel mooi lakje is!

Over het lakje heen deed ik een matte topcoat van elf, dit deed ik om de lak toch wat minder opvallend te maken. Alleen mijn ringvinger heb ik met een glimmende topcoat gelakt, om jullie te laten zien hoe de kleur er ‘oorspronkelijk’ uitziet en omdat ik dit toch wel een leuk effect vond hebben.

20111212-215949.jpg

De nagellak dekt na één laagje al goed, wil je toch een echt goede dekking dan raadt ik aan nog een tweede laagje aan te brengen. Op de foto draag ik een basecoat, twee dunne laagjes van de glitterlak en een laagje matte topcoat.

20111212-220128.jpg

Dit lakje kost 7,50 en is te koop bij drogisterijen en sommige parfumerieën.

hopelijk vonden jullie dit leuk om te lezen, ik ga druk werken aan het beloofde artikel!
<3 eef.

20111212-220325.jpg

ik heb mijn nagels zo goed al het kon gefotografeerd; links zie je de lak zonder topcoat en rechts met matte topcoat.

Geef een reactie

