Tuesday madness

6 Dec

Vandaag was ik in de Albert Heijn om tomaten te kopen.
Bij de kassa was een verkoopster die me zo zuur aankeek!
Ik zei vriendelijk goedendag. Geen antwoord.
Ik legde de tomaten op de band en haalde mijn geld tevoorschijn. De verkoopster scande de tomaten en zei niks.
Op het kassaschermpje zag ik de prijs en ik gaf haar geld.
Weer geen antwoord. Ik stond daar maar op mijn wisselgeld te wachten!
Uiteindelijk vroeg ik haar of ik ook nog wisselgeld kreeg en ze mompelde iets in de trant van ‘ja meisje niet zo ongeduldig’. En ik zei ook nog eens ‘sorry mevrouw’.
Ik vind dat mensen in winkels me zo slecht kunnen behandelen! Begrijp me niet verkeerd, sommige medewerkers zijn heel aardig maar ik heb vaak genoeg dat ik gewoon asociaal wordt behandeld…

Wat voor ervaring hebben jullie met winkelpersoneeel?
Laat een reactie!
<3 niev.

Eén reactie to “Tuesday madness”

  1. Pharmd877 21 december 2011 bij 12:03 #

    Hello! dfkfgeb interesting dfkfgeb site! I’m really like it! Very, very dfkfgeb good!

Geef een reactie

