Beautytijd

3 Dec

Laatst vroeg ik me af hoelang het gemiddelde meisje erover doet om zich op te maken. Ik hoor namelijk vaak dat meiden ’s ochtends zich heel snel opmaken, net zoals ik.

Als ik doordeweeks naar school moet, doe ik gemiddeld zo’n drie tot vijf minuten over mijn make-up. Niet erg lang dus!
Wanneer ik echt haast heb, doe ik helemaal geen makeup of alleen wat mascara op. Meestal stop ik dan nog een mascara en concealer in mijn tas op het in de pauze bij te werken.
Wanneer ik snel klaar ben met douchen, kan ik voor ik naar school ga nog wel eens tien tot vijftien minuten over mijn makeup doen. Voor een doordeweekse dag is dat erg uitgebreid voor mij! Vaak gaat het dan om wat foundation, concealer, poeder, lijntje, mascara , eventueel een beetje oogschaduw, heel af en toe wat blush en tot slot een lippenstift of glossje.

In het weekend beteedt ik er meestal een kwartier of langer aan, en dan doe ik ook wel wat meer dan op een snelle ochtend, van foundation tot eyeliner.
Op zondag heb ik vaak een makeuploze dag, dan draag ik geen makeup of wanneer ik de hele dag wegga alleen wat mascara.

Soms besluit ik in de middag me nog even op te maken en dan kan ik wel een uurtje bezig zijn als ik wil..;)

Volgens mij ligt mijn makeuptijd redelijk onder het gemiddelde…

hoe zit het met jullie, besteedt je veel tijd aan je makeup en wat doe je dan zoal op?
Laat het weten in de comments!
<3 niev.

Geef een reactie

