Sinterklaas is weer in ‘t land !

2 Dec

Pfoe , Sinterklaas is natuurlijk al een tijdje binnen. Maar laten we eerlijk zijn, stiekem kunnen we het ook goed gebruiken om weer een feestelijke look te showen. Komend weekend hebben we genoeg tijd om eventjes te oefenen. Dus dat doe ik dan ook vol op.

Ik hou ervan om de kleur van mijn ogen goed te laten spreken, dit kan met héél veel verschillende kleuren maar blauw turquoise is toch een van mijn lievelingetjes. Ik ben namelijk sowieso dol op turquoise !

 P1010696

We kennen MEXX natuurlijk vooral van hun kleding maar blijkbaar hebben ze ook wat cosmetica uitgebracht. Toevallig kwam ik deze ‘loose eye powder’ tegen tussen de niet vaak gebruikte make-upjes. En hij komt eigenlijk onwijs goed van pas !

P1010698

Nummer 03 is de kleur die mijn oogjes straks zal laten glimmen ! (:

P1010699

Het kwastje, wat ik nogal flut vind, is erg onhandig op het mee aan te brengen. Als je goed kijkt die je allemaal haartjes uitsteken en het poeder plak er erg onhandig aan. Nee, ik pak liever mijn eigen oogschaduwkwastje !

P1010700

Dit is de kleur, zonder oogschaduwbasis valt hij niet aan te raden. Puur en alleen omdat hij anders overal heen korrelt en je erg veel Fall-Out zal hebben. Ik breng hem op het bewegend ooglid aan en in mijn binnenste ooghoek neem ik nog een highlighter.

Mijn ogen lijken hierdoor veel lichter, wat ik heel erg mooi vind, wat ik wel fijn vind. Natuurlijk is Loose Eyeshadow even tricky om aan te brengen, maar met een goede basis en genoeg wilskracht moet het lukken !

Welke losse oogschaduw kunnen jullie aanraden? Hebben jullie al een look voor sinterklaas?

<3 niev.

Geef een reactie

