Review Pillow Parfume.

2 Dec

Dit is zo’n geweldige uitvinding, echt wauw. Ik weet niet hoe ik heb kunnen slapen zonder, maar het gaat in elk geval beter nu. Dus ik kan het aan iedereen aanraden die slaapproblemen heeft, maar wat is het nu eigenlijk ?

Een kussenparfum. Dit spray je op je kussen die vervolgens heerlijk hierna ruikt. Voor je bijna in slaap valt snuf je nog even de heerlijke geur in en hup naar dromenland !

CIMG4037

Durance is het merk van mijn kussenparfum. Gemaakt in Frankrijk en het flesje bevat 50 ml voor (ongeveer) 10 euro. Je hebt een tot 2 spraytjes per keer nodig en je bent tot je in slaap valt voorzien van, in mijn geval, lavendelgeur. Hmmm !

CIMG4036

Een mat zilveren dop en een doorzichtig flesje. Handig in gebruik en ligt lekker in de hand.

CIMG4044

CIMG4047

Ingrediënten ; Water, Alcohol Denat 25% vol, Parfum.

Geen heel interessante producten, in de meeste parfums zit ook alcohol en verder zij het weinig producten dus weinig chemische zooi.

Vinden jullie een kussenparfum ook zo’n leuk idee?

<3 niev.

2 Reacties to “Review Pillow Parfume.”

  1. Amber 5 december 2011 bij 18:46 #

    Superhandig! Ik slaap namelijk slecht.
    Waar kan je zoiets kopen?
    x

    • nina 5 december 2011 bij 19:18 #

      Hoi ! Leuke reactie.
      Je kan deze “pafrum komen in een kleine zeepwinkel in het centrum van amsterdam.
      La savonnerie, dicht bij de 9 straatjes !
      <3 niva.

Geef een reactie

