Review elf lippenstiften

28 Nov

Laats hebben wij spulletjes bij e.l.f. besteld en vandaag een revieuw over de lipstick!

Ik heb de lipsticks van 1 euro gekocht, in de kleuren fantasy en seductive.

De lippenstiften zitten in een simpel zilveren hulsje met een klein ‘raampje’ aaardoor de de kleur van de lippenstift kan zien. Handig!

20111128-213416.jpg
Op het hulsje staat in zilveren letters ‘elf’ , maar dat is er al bijna afgesleten. Opvallend, want ik heb de lipsticks gewoon in een lade laten liggen en af en toe gebruikt.

De lipsticks smeren heel romig. Superfijn!
Ik vind dit echt een pluspunt, de lipstick is heel makkelijk aan te brengen.

Hij geeft ook goed pigment af, één laagje is meestal al genoeg. Ook trekt de lippenstift goed in je lippen, waardoor de kleur langer zichtbaar blijft.

Over het algemeen blijft de kleur lang zitten, het ligt er wel aan of je ene basis onder de lippenstift gebruikt, hoeveel laagjes je doet etc.

20111128-213739.jpg

Wat wel minde mooi is, zoals je op de foto ziet, de plastic hulsjes waar de lipstick in zit wanneer je de dop eraf haalt. Daardoor zie je de hele lipstick en dan staat niet geweldig mooi.

Hieronder zie je swatches; rechts is seductive en links fantasy.

20111128-214120.jpg
Zoals je ziet is seductive een wat heftfere kleur en fantasy juist wat meer nude. Ik denk overigens dat fantasy ook heel mooi bij een licht getinte of gebruinde huid staat!

De lipsticks hebben een hele lichte geur die moeilijk te omschrijven is maar ik eigenlijk helemaal niet vies vind!

Toen ik de lipsticks op internet bestelde, had ik de kleuren wel iets anders verwacht. Maar ik ben er alsnog heel blij mee!

Veel nadelen hebben deze lippenstiften niet, ik vind de kwaliteit erg goed, zeker voor 1 euro!
Het enige nadeel is dat de hulsjes er misshien niet heel chic uitzien en dat je ze alleen op internet kan bestellen.

hebben jullie ervaring met elf lipsticks? Zouden kullie deze snel kopen?
<3 niev.

6 Reacties to “Review elf lippenstiften”

  1. Amber 29 november 2011 bij 22:27 #

    Ik heb er ook zo een! Toevallig!
    Ik vind hem erg fijn.

    x
    P.S leuk blog!

    • nivabeauty 1 december 2011 bij 20:32 #

      dankjewel !
      Wat vond jij van de lippenstift ?
      <3 niev.

      • Amber 30 december 2011 bij 16:39 #

        Ik vind hem superfijn, hij is inderdaad erg zacht/romig. Ik heb volgens mij de kleur captivating en die vind ik erg mooi. Het enige nadeel is de verpakking, mijn lipstick is al half afgebroken en er zitten allemaal deukjes enz in..
        <3

        • nivabeauty 30 december 2011 bij 18:24 #

          Hey amber, wat leuk, haha. Ja, dat heb ik ook, mijn fantasy lipstick is al afgebroken en er kwamen allemaal klontjes vanaf … Maar de ander ks gelukkig nog heel! Xx eef

  2. Laura 29 november 2011 bij 14:42 #

    ziet er goed uit! x

Geef een reactie

