Review E.L.F. kwasten.

27 Nov

Zoals laatst te zien was in de shoplog van www.eyeslipsface.nl had ik twee kwasten gekocht.

Een 3-in-1 brush, op de kwast zelf staat alleen bronzing brush, maar hij is ook voor highlighter en blush.

P1010589

De twee kwasten, door de witte steel ziet het er erg rustig en mooi uit.

P1010578

De haartjes zien er wat hard en stro-achtig uit. Maar dat is helemaal niet zo! Erg zacht en door de schuine boog makkelijk om te shapen.

P1010585

In glimmende zilveren letters staat de naam erop.

P1010587

Hij is niet erg groot maar vergeleken met de kwast voor de arkadeboog wel.

Mijn eindoordeel ; erg fijn in gebruik en echt een geweldige kwast voor 1 euro !

P1010583

Dan de tweede kwast, erg fijn in gebruik. Het is wel opvallend dat bij beide kwasten er wat haartjes uitsteken. Hij pikt veel product op maar het is niet zo dat het in de kwast blijft zitten !

P1010584

Hij past bij mij precies in mijn crease. Erg fijn !

P1010586

De ‘y’ van eye is wat weg gevaagd. Maar als nog ziet het er erg mooi en professioneel uit !

P1010579

Ook deze kwast was maar een euro. Hij is wat aan de stevige kant, maar hierdoor kan je hem wel uitstekend voor je arkadeboog gebruiken !

Ik vind het aanraders en ik ga binnenkort andere kwasten voor jullie testen !

Hebben jullie kwasten van E.L.F. ? Zo ja , wat vond je ervan ?

<3 niev.

Geef een reactie

