Feestlook

27 Nov

De feestdagen komen eraan en ik heb een look voor jullie bedacht! Ikzelf zal deze zeker gaan dragen met een feest en/of kerst. Ik heb foto’s voor jullie gemaakt, maar ik baal wel echt van de kwaliteit! Ik hoop stiekem dat de sint mij een wat betere fotocamera gaat geven…;)

Ik zet bij elke stap welk merk ik gebruik, jullie kunnen natuurlijk ook andere kleuren gebruiken!
Ik heb de producten niet op de foto gezet, anders zouden het veel te veel foto’s worden.aar als ke een vraag hebt over een bepaald product, laat een reactie achter, dan kan ik nog een foto en wat meer informatie geven!

Stap 1.
Breng over je hele ooglid oogschaduwbasis aan.
Oogschadiwprimer van e.l.f.

20111127-185843.jpg

2. Breng een lichte glanzende kleur aan vanuit je binnenste ooghoek tot het midden toe tot over je hele ooglid.
All over colorstick e.l.f.

<a href="https://nivabeauty.files.wordpress.com/2011/

3. Breng een lichte goudactige kleur met veel shimmer en/of glitter aan op het midden van je ooglid.
Oogschaduwduo catrice: lichte goudkleurige shimmer.

20111127-190000.jpg

4. Breng een bruin, koper, goud-achtige kleur aan ‘tussen’ het midden van je ooglid en je buitenste ooghoek.
Rimmel london oogschaduwduo: donkerbruin-koper kleur.

20111127-190355.jpg

5. Breng een matte donkerbruin lichtjes aan in je crease en buiteste ooghoek. (let op: als de oogschaduw veel pigment heeft, klop dan goed af!)
Breng eventueel nog een wat meer shimmerige kleur heel licht eroverheen aan om de matte oogschaduw wat meer glans te geven.
Catrice oogschaduwduo: matte donkerbruin. Goude shimmer van stap 3 uit hetzelfde oogschaduwduo.

20111127-190606.jpg
(op de foto zul je misschien zien dat de bruine kleur die ik bij stap vier aangebracht heb, wat vervaagd is. Dit komt omdat ik wat uitschoot en het weer opnieuw moest doen, toen zag het er iets anders uit.)

6. Breng een lichte highligter aan in je binnenste ooghoek en oner je wenkbrauw.
Rimmel london oogschaduwduo: parelmoerwit.

7. Zet een dun lijntje met een kleine wing aan het uiteinde biven je wimperrand.
e.l.f. vloeibare eyeliner zwart

20111127-202536.jpg

8. Doe flink wat mascara (of plakwimpers) op en klaar zijn de ogen!

20111127-203040.jpg

20111127-203119.jpg

Ik ga dit waarschijnlijk met een rode jurk dragen, daarom ga ik eens experimenteren of ik misschien een heel klein beetje rode oogschaduw erin kan verwerken!

Dit was de mini-tutorial, hopelijk vonden jullie het leuk!

Met wat voor gelegenheden zouden jullie dit dragen?
<3 niev.

2 Reacties to “Feestlook”

  1. charlotte 28 november 2011 bij 10:21 #

    ziet er leuk uit!x

Geef een reactie

