Mini shoplog !

25 Nov

Vandaag was ik weer eens bij de Bijenkorf. Een groot warenhuis, verder wel bekend denk ik. Ik was aan het rondkijken voor leuke kado’tjes. En natuurlijk kon ik het niet laten dat ook te kopen. Ik was met mijn moeder weg, en zij kocht een mascara en kreeg daar een leuk setje bij.

Toch wil ik ze even laten zien !

P1010567

We kennen we allemaal wel primers voor ons gezicht, maar nu .. ook eentje voor onder je mascara ! Ik ga het de komende tijd testen, en ik hoop jullie binnenkort een positieve review te kunnen laten zien !

P1010568

P1010570

De substantie is, zoals je wel kunt zien, wit. Als je het aanbrengt op je wimpers (hoort) het echter doorzichtig te worden ! Van Estee Lauder.

P1010547

Ik kreeg ook nog 2 samples, Loverdose van Diesel en Madly van Kenzo. De geuren zijn nog in de testfase uiteraard maar ik moet wel zeggen dat de opdruk van de twee geuren me erg aanspreekt. Diesel gaat voor duidelijk ; Rose met zwart en wit. Kenzo gaat voor een ietwat zweverige maar vrolijke opdruk.

P1010549P1010551P1010554

WAUW , wat een mooie flacon ! Like ! En nog wat catchy woorden.

P1010555

Diesel heeft een prachtige hart-diamant-vormige flacon. Er mooi met het donker wordende roze !

 

Klein, maar (hopelijk) fijne shoplog !

Van wat zouden jullie nog meer willen lezen ?

<3 niev.

Geef een reactie

