Lifestyle update

25 Nov

Vandaag even een kleine ‘lifestyle update’.
Want we bloggen dan wel elke dag fanatiek en hebben al een boel artikelen over beauty geschreven, maar hoe gaat het eigenlijk met onszelf?

We zijn net uit school en gaan genieten van het weekend!
Ik ga zometeen naar mijn wekelijkse ‘hobbyklasje’, ;)
en vanavond komt er een vriendinnetje logeren. We gaan Eclipse kijken, twilight en new moon hebben we afgelopen week al gezien. Dan gaan we zaterdag naar de bios om Breaking Dawn te zien, en even een oliebolletje pakken!

Als ik weer thuis ben zaterdag ga ik waarschijnlijk met mijn zusjes naar een sint-optocht en een jurkje voor het schoolfeest van woensdag scoren.

Aan het eind van de middag ga ik op kraamvisite bij mijn nieuwe nichtje.

Zondag ga ik heerlijk uitslapen en dan zie ik sel wat ik die middag ga doen!
Waarschijnlijk zal ik ook wel wat moeten leren voor de wiskundetoets van maandag..

wat gaan jullie doen dit weekend?
<3 niev.

Eén reactie to “Lifestyle update”

  1. Amber 29 november 2011 bij 22:28 #

    Klinkt gezellig! ;)

Geef een reactie

