Nail art – nagellak mengen

23 Nov

Gisteren zag ik een meisje met zo’n mooie kleur bruine nagellak!
Ik wilde mijn nagels zelf ook in die kleur lakken maar helaas had ik niet echt iets wat erop leek.
Wel had ik een kleur die een stuk lichter was, een een veel donkerdere.
Ja, je raad het vast al;
Ik besloot mijn nagellak te mengen!
Dit zijn trouwens geen marble nails, maar echt twee kleuren die ik samen meng tot één kleur.
Ik ben nooit zo goed in nail-art maar dit is zo simpel, dat kan zelfs ik!

Ik begon door seeds van allebei de lakjes (w.i.c. by herôme en MNY) een drupje op een kartonnetje te doen. Dat heb ik gemengd met een schoon kwastje van een oud potje nagellak en ik heb af en toe van de ene kleur wat toegevoegd. Uiteindelijk had ik een kleu die ik wel mooi vond en die heb ik met datzelfde kwastje aangebracht. Ik deed er nog een matte topcoat van elf overheen en tadaaaa!

Dit zijn ze!
Het is niet precies de kleur van dat ene meisje maar ik vind het toch redelijk gelukt.

wat vinden jullie van mijn nagels? Zijn jullie creatief in het verzinnen van nail art?

<3 niev.

20111123-214721.jpg

20111123-213736.jpg

20111123-214737.jpg

Eén reactie to “Nail art – nagellak mengen”

  1. Amber 29 november 2011 bij 22:29 #

    Mooi kleurtje geworden zeg!
    x

Geef een reactie

