Review E.L.F. Party Pink Lippenstift.

22 Nov

Zoals je laatst kon lezen hebben wij een aantal dingen besteld bij www.eyeslipsface.nl

Ik had een lippenstift van de Mineral Afdeling gekozen. En ik ben er erg blij mee, toevallig keek ik laatst op deze blog. Zij heeft deze lippenstift laatst ook gereviewed.  Misschien vinden jullie het interessant om te lezen !

P1010470

Even wat informatie ;

deze lippenstick is 6 maanden houdbaar en is gemaakt in China (hmmm..)

Over naar de lippenstift !

P1010473

De lippenstift komt in een mat zwarten vierkanten doosje. Erg sjiek. Op de bovenkant staat het logo van de webshop.

P1010476

De pigmentatie is verrassend goed voor een 5-euro lippenstift. Hij heeft een mooie afwerking, hij is vrij opvallend maar mijn lippen zijn van zichzelf al goed gepigmenteerd dus bij mij valt het wel mee. Hij is makkelijk aan te brengen en maakt mijn lippen niet droog en schraal.

Ik ben er erg tevreden over ! Er zitten kleine glittertjes in, maar die zie je als je hem aanbrengt haast niet meer.

Kenden jullie het merk eyeslipsface al ?

<3 niev.

Eén reactie to “Review E.L.F. Party Pink Lippenstift.”

  1. charlotte 23 november 2011 bij 12:30 #

    haha ik heb er pas ook een review over geschreven
    mooie lipstick!

    \xxx

Geef een reactie

