Douchegel rituals T’ai Chi witte lotus & groene thee.

22 Nov

Vandaag review ik een douchegel van Rituals.
Mijn moeder gebruikt al eeuwen de T’ai Chi – witte lotus & green tea douchegel en ik gebruik hem ook wel eens.

20111122-220340.jpg
Dit is ‘m dan, ziet er leuk uit en zit in een handige, stevige bus met pompflaconnetje.
Wel jammer is dat de dop er snel afgaat.

Wanneer je de douchegel opspuit, zie je dat hij doorzichtig is maar zodra hij op je hand zit wordt hij wit. Na een tijdje gaat hij schuimen.

20111122-220526.jpg

De douchegel ruikt heeerlijk. Mijn moeder is er verslaafd aan dus voor mij is het een echt vertrouwd geurtje.
De geur is moeilijk te omschrijven, maar hij ruikt ssn bestje zoet, niet te, en als je goed ruikt kan je inderdaad wel een vleugje groene thee ruiken. Het is een lekker fris geurtje, zowel voor jonge meiden als voor volwassenen!

De douchegel schuimt lekker en is goed over je lichaam te verdelen. Hij maakt je huid lekker zacht en laat een heeel subtiel geurtje achter.

Ik vind deze douchegel erg fijn!

<3 niev.

2 Reacties to “Douchegel rituals T’ai Chi witte lotus & groene thee.”

  1. Laura 23 november 2011 bij 18:39 #

    Ik heb deze! xxx

Geef een reactie

