Shimmer Kerstgala look.

20 Nov

Kerst komt eraan en veel scholen hebben binnenkort een kerstgala. Maar wat moet je nou qua make-up doen?

Allereerst beslis je of je opvallend of classy wil gaan. Ik ga het een beetje combineren.

Op mijn lippen doe ik een lichte rode kleur met een beetje oranje eroverheen. Mijn wangen worden gesierd met Posie Tint van Benefit en ik shape mijn gezicht een klein beetje met wat bronzer.

Mijn ogen wou ik een beetje glimmend en classy doen. Dus een champagnekleurige oogschaduw en wat olijfgroen in de crease. Het lijntje boven mijn oog trek ik iets door voor een cateye effect. En mascara gaat er in meerdere lagen op.

Mijn jurk is rood en heeft één schouder.

De komende tijd ga ik mijn look vaak oefenen zodat ik als “pro” naar het feest kan komen.

Welke look hebben jullie voor kerst(gala) in gedachte ?

<3 niev.

Geef een reactie

