Mijn verlanglijstje

20 Nov

De feestdagen komen dichterbij en bij ons thuis vieren we nog pakjesavond. Daarom ben ik druk bezig met het maken van een verlanglijstje. Ik heb in mijn smartphone een notitie waar ik af en toe wat aan toevoeg. Dit is mijn lijstje, ik heb gewoon alles laten staan!

– een jurkje voor kerst, feestjes etc
ik weet niet of ik dit nog steeds wil, Ik krijg binnenkort nog een jurk. Maar een tweede jurkje kan nooit kwaad! ;)

– smartphonehoesje met beschermklepje
Mijn ipod heeft redelijk veel krassen, en met een klepje kan ik het scherm hopelijk beschermen.

– abbonement op een tijdschrift
Ik heb al een abbonement, maar wil er graag nog een.

– oorbellen, ketting
Ik heb al redelijk wat sieraden maar vraag toch elk jaar weer nieuwe!

– dunne, effen sjaaltje
Ik heb al een aantal sjaals (van die dunne voor overdag) , maar de meeste zijn gekleurd of met een printje. Daarom wil ik graag een beige , grijze of taupekleurige sjaal!

– truffelpepernoten
– een tien voor wiskunde
Deze twee heb ik in een wat melige bui opgeschreven. Ik en mijn moeder zijn he-le-maal verslaafd aan truffelpepernoten en een zak is bij ons ook binnen tien minuten op!
En wat betreft die tien… Ik heb een hekel aan wiskunde en had net mijn eerste onvoldoende voor dit jaar gehaald…

– Glögg (lush kerstcollectie)
Dit zag ik op beautygloss en het is echt iets voor mij! Het is een douchegel die je warm maakt en ik ben een echte kouwkleum…

– muts
Ik háát mutsen. Maar ze zijn wel lekker warm. Het liefst wil ik een grijze, wollen, met flappen die je oren warmhouden en er vooral NIET debiel uitzien. Succes ermee, sint…!

– Leuke sloffen
Mijn oude , spuuglelijke omasloffen zijn veeel te klein. Dus ik wil van die leuke, lange wollen sloffen!

– tas
Ik heb laatst een nieuwe tas gekocht, kaar al mijn tassen zijn van converse of puma, wat ‘stoerdere’ merken dus. Nu wil ik een wat ‘vrouwelijkere’ tas, lieft bruin!

– een cakebook
Een boek waarin cakerecepten staan dus, haha. Ik vind bet superleuk om te bakken maar ben helaas geen ster. Er bestaan een heleboel leuke receptenboeken en hopelijk kan ik dan lekker aan de (be)slag! ;)

– Een fotocamera met filmfunctie
Okee… Dit was geschreen in een opwelling, ik heb een ipod die ik voor al mijn foto’s en filmpjes gebruik en denk dat ik als ik een camera had, die niet veel ga gebruiken. Maar toch zou het wel heel cool zijn, een echte kwaliteitcamera voor mij alleen!

– razend (dvd)
Deze wilde ik steeds in de bios zien maar kwam er maar niet aan toe. Hij is binnenkort waarschijnlijk nog niet op dvd, maar ik wil hem zodra hij in de winkel is!

Vanaf nu komen er een beetje dingen die ik zelf wil kopen, de sint is namelijk niet zo van de make-up en ik denk niet dat ik veel beautyspulletjes van die ouwe man zal krijgen! ;)

– esprit urban decay parfum
Deze lijkt me echt lekker en is niet zo duur. Binnenkort even naar de winkel om te testen!

– mac ice parade eyeshadowpalette warm
Waaaaauw. Deze zal helaas nooit van mij zijn. Hij is 43 euro, de sint gaat hem nevernooit kopen en ik heb simpelweg het geld niet. En wanneer ik het geld wel heb, is hij niet meer verkrijgbaar…

– Nude oogschaduw inglot
Wij willen heeeel graag naar de INGLOT!! Ik wil een oogschaduwduo in nude kleurtjes, echt iets voor mij.

– lippenstift mac
Ik wil ook nog naar de MAC, maar aangezien ik op het moment gewoon GEEN geld heb, heb ik besloten nietde hele mac store leeg te kopen, en alleen voor een lippenstift of lip stain te gaan.

– concealer palette catrice
Volgens mij kent iedereen deze wel. Alleen ik heb hem niet. Van heel veel mensen hoor ik dat hij erg goed is, hij is goedkoop, gaat lang mee en er zitten vijf kleurtjes in, kortom, deze moet ik wel even hebben!

– the body shop white musk
Ik wil deze gewoon even ruiken, omdat ik sr ziveel over hoor. Ik vind producten van the body shop altijd heeerlijk en ben erg benieuwd naar dit parfum!

– hema kerstcollectie oogschaduwpaletje.
De hema heeft ook een zeer budgetproof kerstcollectie die ook nog eens goed schijnt te zijn. Ik wil even een kijkje nemen bij de oogschaduwpaletjes want die schijnen eeg mooi te zijn!

Zoals jullie zien heb ik bij mijn zelf-koop-woshlist eigenlijk meer staan dan bij mijn sint wannahaves. Ik weet wel zeker dat ik dit niet allemaal ga kopen, maar ga mijn best doen. Jullie merken misshien ook wel dat er veel budgetproducten op mijn lijstje staan. Ik zit krap in het geld, maar wil heel graag wat kerst spulletjes kopen. Daarom heb ik besloten te inversteren in drie of vier echte kwaliteotsproducten, en verder wat goedkopere spulletjes te kopen die voor die prijs een verdassend goede kwaliteit schijnen te hebben. Ik hou jullie op de hoogte van mijn koopjes!

<3 niev.

2 Reacties to “Mijn verlanglijstje”

  1. glasmetwater 23 november 2011 bij 15:22 #

    Echt heel handig om je lijstje online te zetten. Wij vieren ook nog pakjesavond en iedereen zit de hele tijd te vragen wanneer ik nu eens met mijn lijstje kom… Tja ik had er nog maar een paar dingen op staan dusja dit was wel even handig :) Ja van Make-up weet ik ook nog wel een boel dat ik zou willen hebben, maar helaas nee dat krijg ik ook niet… En je bent niet de enige die een beetje p zijn uitgaven moet letten haha (oeps) :)

    • nivabeauty 23 november 2011 bij 22:30 #

      Haha, wat grappig!
      Ik ken het heel goed, weet precies wat je bedoeld ;)
      ‘wanneer komt je lijsje nou? WAT, HEB JE NOG MAAR TIEN DINGEN? Je moet wel even opschieten he!’ vooral herkenbaar als je jongere broertjes of zusjes al een lijst van drie a4-tjes hebben…;)
      Hopelijk heb je er wat aan!
      <3 niev.

Geef een reactie

