Favoriete blogsters.

20 Nov

Wij zijn deze blog begonnen omdat we van beauty houden. Maar we zijn nog lang niet de grootste. Nee er zijn nog veel grotere en bekendere blogsters. Daarom wou ik hun even aan het licht brengen met dit artikel. Want zij hebben echt duizenden bezoekers per dag.

Allereerst wil ik beginnen met de jongste van het stel, van al deze favorieten, is Teske de Schepper.

www.teskuh.nl

Ze is wat jonger dan de rest en heeft daarom een nog wat frissere kijk op de producten. Ze is zeker niet minder dan de andere, en heeft het op haar leeftijd al erg ver geschopt. Ik ben onder de indruk van haar kennis en ze schrijft ook veel over zichzelf. De laatste tijd schrijft ze, helaas, wat minder. Maar ik kijk altijd weer uit naar een artikel van haar.

Nu we toch met leeftijden bezig zijn, Vera Camilla Lucker( www.veracamilla.nl)  komt als volgende in deze rij. Ook een echte topper, en ze glimlacht zo overtuigend dat ze bijna licht geeft. Ik word er echt gelukkig van. Ze is 19 jaar oud en daarmee ietwat aan de oude kan voor ons maar ik kan haar reviews erg waarderen!

Next in line ; Cyntia uit Zwolle.

www.misslipgloss.nl ze blogt al een tijdje en is 21 jaar oud. Ik vind het jammer dat veel bekende beautyblogsters zo ‘oud’ zijn. Maar zijn en Mascha staan wel een beetje aan de top en zijn zelfs in het Volkskrant Magazine geweest !

En dan een van mijn grote favorieten ; Mascha Feoktistova. www.beautygloss.nl

Zij was de eerste waar ik elke dag keek of er een leuk artikel was. Naast haar blog heeft ze ook een shop en plaatst ze filmpjes op youtube.

shop ; www.bybeautygloss.nl

Op youtube kun je haar gemakkelijk vinden onder ‘beautygloss’.

Ze vertellen allemaal ook veel over hun persoonlijke leven. Dat is erg leuk om te lezen.

Wie zijn jullie favoriete bloggers?

<3 niev.

Geef een reactie

