Filmpje: shoplog elf

19 Nov

Wij hebben zoals jullie weten spulletjes besteld bij elf en vandaag film ik mijn shoplog! Ik heb voor 17 euro 14 spulletjes gekocht. bij http://www.eyeslipsface.nl kan je supergoedkoop kwaliteit cosmetica kopen. In dit filmpje zien jullie mijn eerste indruk. Ik ga binnenkort nog van alles reviewen, ik ben superbenieuwd!

Over de verzending: wij hadden boven de 75 euro besteld met ongeveer vijf meiden en hoefden daarom geen verzendkosten te betalen (onder de 75 euro is het geloof ik 7euro). We hadden vrijdag besteld en kregen op dinsdag een mailtje dat de spulletjes er binnen 48 uur zouden zijn. Helaas waren ze er donderdagochtend nog niet. We konden echt niet meer wachten en waren dus ook heeel blij toen ze donderdagmiddag eindelijk binnenkwamen ;)
Gelukkig is er niks gebroken en ontbreekt er ook niks!

Als je ons filmpje wil zien, klik op onderstaande link of zoek via youtube ‘nivaxbeauty shoplog’.

http://m.youtube.com/index?desktop_uri=%2F&gl=NL#/watch?v=ktu7-HLAkik

Als jullie nog vragen hebben over de spulletjes of ons, stel ze in een comment of mail ons via nivabeauty@live.nl!
<3 niev.

Geef een reactie

