Music in Moments.

18 Nov

Vandaag weer wat liedjes, ik hou namelijk heel erg van muziek luisteren. Tijdens het huiswerk maken, het bloggen en ook tijdens opmaken, haha. Welke liedjes staan er dit keer bij meest beluisterd of luister ik nu héél vaak?

kennen we allemaal wel denk ik, maar nog steeds leuk.
Kende ik nog niet tot hij op tv voorbij kwam, even shazam’en en a new love was born haha.
Liefde hoeft niet altijd duur te zijn.

Bij al deze liedjes ga ik helemaal los als ik ze hoor. Dat is het moment waarop een liedje een favoriet is. Muziek kan mij echt helemaal weer opbeuren. Het kan me gelukkig maken terwijl ik me zo beroerd voel het kan me een lichtpuntje geven terwijl alles tegenzit. Muziek kan mijn gevoel veranderen.

Wanneer ik een liedje jouw favoriet? Wat kan muziek met jou doen?

<3 niev.

Geef een reactie

