Tuesday madness

15 Nov

De andere blogster kwam vorige week op het idee elke week een ‘sunday madness’ te plaatsen, een artikel waarin een van ons vertelt wat het raarste, gekste of grappigste is wat zij die week heeft meegemaakt. Ik vond dat een superleuk idee , maar afgelopen zondag ben ik helemaal vergeten zo’n artikel te plaatsen. Daarom vandaag even een ‘tuesday madness’!

Zoals jullie vast al wisten hadden wij het afgelopen weken heeeel druk. En vorige week dinsdag stond ik voor de supermarkt met mijn vader te praten. Ik zat een beetje in een dippie en had mijn luie outfit aan, dus ik zag er niet echt flitsend uit.
Maar toen kwam er ineens een oude man naar me toe. Hij was al boven de tachtig, maar zag er nog wel fit uit.
De man maakte een buiginkje en zei tegen me; ‘wat bent u toch een mooie vrouw’. Ik bedankte hem en lachte. De man zei dat ‘opa’ (zijn eigen opa, denk ik) dat ook altijd tegen mensen zei en wel honderdentien jaar was geworden. Hij bleef maar herhalen dat ik zo’n mooie vrouw was en dat opa wel 110 jaar was geworden. Of het echt waar was weet ik niet, maar ik vond het wel heel lief van die oude man.
Zo zie je maar dat sommige mensen er zo gelukkig van worden om andere mensen te complimenteren! En zo vind ik het weer heel leuk als iemand zoiets tegen me zegt.

Dat was mijn ‘tuesday madness’, hebben jullie nog leuke dingen beleefd?
<3 niev.

2 Reacties to “Tuesday madness”

  1. charlotte 15 november 2011 bij 21:10 #

    Vervelend.
    Ik was vanmorgen helemaal niet lekker…
    dipje inderdaad!
    xx

    • nivabeauty 16 november 2011 bij 17:41 #

      Hoi Charlotte,
      Wat vervelend, hopelijk voel je je weer beter.
      Keep up reading, <3 niev.

Geef een reactie

