Weekend make-up.

13 Nov

In het weekend, met name op zondag, zit ik vaak achter mijn bureau huiswerk te maken en natuurlijk te bloggen. Maar niemand ziet me dan, is het dan relevant om make-up op te doen en mijn huid te verstoppen met foundation en concealers?

Persoonlijk vind ik dat nogal zinloos. Door de week doe ik al maar een beetje foundation op, rond mijn neus en op mijn kin, op zaterdag is dat het met wat mascara. Terwijl er door de weeks vaak nog wel een lijntje bij zit.

En op zondag ? Op zondag probeer ik vaak een oogschaduwlook uit, want als het mislukt maakt het niet zo veel uit. Door de weeks heb ik eigenlijk haast nooit oogschaduw op, maar op een feestje wil ik wel eventjes laten zien wat ik in huis heb. En welke manier is daar nou beter voor dat een goed geoefende ooglook te showen ?

<3 niev.

Wat voor make up doen jullie in het weekend op?

Eén reactie to “Weekend make-up.”

  1. Amber 29 november 2011 bij 22:35 #

    Ja je hebt eigenlijk wel gelijk!
    Ik doe op zaterdag meestal wel wat op, al probeer ik het te minderen. Op zondag ga ik vaak rond drie uur de deur uit, en probeer de make-up ook zo lang mogelijk uit te stellen, zodat mijn huid lekker make-up vrij is in de ochtend. Ik doe dan ook maar een klein beetje op.
    x

Geef een reactie

