Waar let ik op?

13 Nov

Wij maken vrij vaak reviews, maar eigenlijk hebben we onze criteria helemaal niet opgenoemd. Hier laat ik eventjes mijn criteria zien. Waar let ik op als ik een artikel over een product schrijf.

Natuurlijk let ik op de prijs, verpakking en of er negatieve reviews over te vinden zijn. Maar er zijn ook een aantal vrij persoonlijke dingen waar ik op let.

Foundation ;

– moet mijn gezicht natuurlijk laten glanzen.

– moet makkelijk te verdelen zijn, ik wil geen vlekken.

– moet geen vervelende geur hebben, anders heb ik er binnen de kortste keren genoeg van.

– moet betaalbaar zijn, een foundation van over de 30 euro ? nog niet voor mij!

– En natuurlijk moet hij mijn kleur hebben, en ik heb natuurlijk een kleur die te donker is en een die te licht is. Ik ben val plan een getinte dagcrème te kopen.

Concealer ;

in veel opzichten moet een concealer aan de zelfde dingen voldoen. Ik wil trouwens ook dat mijn concealer makkelijk meeneem baar is.

Lippenstift ;

– moet romig zijn en makkelijk aan brengen.

– moet mat zijn, ik haat glimmende lippenstiften. (met glitters)

– moet mooi bij mij staan

– en natuurlijk niet al te prijzig zijn.

Lipgloss ;

Lipgloss is weer een verhaal apart ..

– mag niet plakken, ik haat het als mijn haar in mijn lipgloss blijft plakken.

– geen glitters erin zitten, want die blijven altijd zitten bij mij.

– en ook voor deze geld ; niet te prijzig.

oogschaduw ;

na dat ik een gebakken oogschaduw heb van Bourjois hoef ik géén gebakken oogschaduw meer. Nee doe mij maar eentje van die gewoon makkelijk aan te brengen is.

Mascara ;

Hier gaat het mij erom dat hij goed aanbrengt en niet vervelend ruikt. Ook waterproof laat ik liever liggen. Voor mascara ben ik vrij “merkkeurig” want ik wil wel een mascara van een merk met een goede reputatie. Mijn wimpers zijn namelijk ontzettend gevoelig.

Hopelijk heb ik jullie een beetje laten weten waar ik op let, waar de ander op let ? Misschien komt daar ook nog wel een artikel over!

<3 niev.

Geef een reactie

