Haal het beste uit je wallen.

12 Nov

Iedereen kent ze denk ik wel, op maandag val je je bed uit en de eerste blik in de spiegel laat je meteen zien dat het daadwerkelijk maandag is.

Precies, die enorme wallen onder je ogen (bij mij meestal blauw-rood.) Met een beetje concealer kan de kleur weer wat temmen maar meestal worden je wallen ook wat “opgezwollen”. Hoe kun je dit verhinderen?

Ik heb een keer een filmpje gezien, ik denk van Michelle Phan, voor een Picture Perfect Day. Hierin beschreef ze dat je twee schone lepels zondag avond (of de desbetreffende avond) in de vriezer moet leggen en de volgende morgen 5 minuten op je ogen laten rusten. Dit zal dat opgezwollen deel verminderen.

Hopelijk heb ik jullie een beetje kunnen helpen met dit probleem want wat ziet er nou frisser uit als een wal-vrij gezicht ?

<3 niev.

Geef een reactie

