Shop till ya drop.

11 Nov

Jahoor het is weer zo ver! Eindelijk weer een shoplogje ! Dit keer geen make-up maar meer skincare.

I hope you’ll enjoy (;

Vandaag ben ik in een uniek winkeltje geweest. De naam blijft even geheim ivm met de plek waar ik woon. Maar de meeste merken zul je in meer winkels tegen kunnen komen.

Het eerste item is van Au Maison (zie onderstaande foto) Het is een toilettas met een prachtig bloemetjes patroon. Ik ben er persoonlijk helemaal weg van, haha.

Hij kostte €17,50.

> www.aumaison.dk

CIMG3864

CIMG3866

Hier zie je hoe hij er van binnen uitziet.

Het tweede “item” is een geurkaars van Castelbel Porto, in de geur lavendel. Hij maakt de geur echt “waar”. Vaak hebben geurkaarsen een chemische geur met een soort lavendel. Maar deze is écht lavendelgeurig.

P1010414P1010411

De prijs kan ik niet vinden.

En dan .. last but not least ! Een parfum spray voor je hoofdkussen in, hoe kan het ook anders, lavendel. Ik vind lavendel een van de lekkerste en rustgevendste geuren.

P1010407P1010404

Mini shoplog, sorry volgende keer groter (;

Wat zouden jullie nog graag lezen ?

<3 niev.

Geef een reactie

