Haal het beste uit je wimpers!

10 Nov

Een van de belangrijkste beautyartikelen vindt ik toch wel mascara. Ook als ik me verder niet opmaak maar ik wil er toch iets beter uit zien, gebruik ik altijd mascara. Maar er zijn meer manieren om je wimpers mooi(er) te maken!
Dus vandaag bespreken we een paar producten waarmee je extra volle wimpers kunt krijgen.

1. Een wimperkruller. Je kan bij heel veel winkels wimperkrullers kopen. Duur, goedkoop, er is genoeg keus. Als je een wimperkruller hebt, kan je daarmee je wimpers krullen (de naam zegt het al), zodat ze voller lijken en beter ‘te zien’ zijn. Een trucje wat ik heb geleerd van mijn nichtje is om je wimperkruller, voordat je je wimpers krult, even onder de föhn te houden. (let op; hij moet niet gleoiend heet worden!) Dan werkt je wimperkruller eigenlijk net als een krultang: hij is warm en dus blijft de krul beter zitten!
2. Wimpergel. Dit product heb ik zelf nog nooit gebruikt, maar er bestaat een soort witte of doorzichtige mascara die je wimpers volume geeft en zorgt dat de mascara beter blijft zitten. Misschien moet ik dat ook eens proberen!
3. Er bestaan zoooooveel soorten mascara! Mascara die je wimpers laat groeien, die ze meer volume geeft, ronddraaiende mascara… Er bestaat zelfs mascara waar een soort haartjes in zitten, die aan je wimper blijven zitten zodat hij langer lijkt. Ben benieuwd of het echt werkt… Mijn favortiete mascara is trouwens Maybelline tje falsies. Hij heeft een gebogen borsteltje, wat ik heel fijn vindt met aanbrengen.
Tip; als je terwijl je mascara opdoet, met het borsteltje van links naar rechts zigzagt, klontert hij minder en blijven je wimpers niet aan elkaar plakken.
4. Plakwimpers. Ja, ik heb het wel eens geprobeerd en het was een ramp. Ik kreeg ze niet op, en toen ze eenmaal opgeplakt zaten, kreeg ik ze er ’s avonds niet meer af. Maar als je vaker oefent moet het lukken! (zie filmpjes van michelle phan…!)
5. Reinigen en verzorgen. Ja, ook je wimpers kun je verzorgen. Buiten make-up remover, bestaan er ook (reinigende) lotions en watertjes die je wimpers verzorgen. Ik zelf heb een water van Nivea Visage Young die de laatste make-up restjes weghaalt en, zoals op de verpakking staat, je wimpers verzorgt. Of het echt werkt weet ik eigenlijk niet, ik heb sowiezo nooit echt ‘problemen’ met mijn wimpers. Maar alleen het idee al dat je je wimpers verzorgt spreekt me erg aan! ;)

Wat ‘doen’ jullie allemaal met je winpers? Alleen mascara of gelijk het hele riedeltje?

<3 niev.

foto’s : google

20111110-151217.jpg

20111110-151224.jpg

20111110-151230.jpg

Geef een reactie

