Nails, nails, nails.

9 Nov

P1010370

Een lekkere budgetproof lakje. Hoe is de kleur en de afwerking? En waarmee kunnen we het vergelijken of juist niet ?

P1010359P1010368P1010369

Voor deze naillook heb ik de kleuren 420 en 10 gebruikt van MissSporty. Het is een shimmer grijze kleur en een doorzichtige. Hiervoor heb ik nog een basis gebruikt zodat mijn nagel niet zou verkleuren.

De lakjes zijn te vergelijken met die van Catrice en Essence.

Na twee laagjes heb ik dit resultaat gekregen ;

P1010379

Sorry voor de rode veeg op mijn duim. Hier zien jullie een swatch op mijn vinger en op een plasticje. Zoals je kan zien is de kleur vrij gepigmenteerd. De kleur chipt wel snel, al na een dag. Dat vind ik erg jammer.

Vergeet ik het toch maar bijna ; er is een winactie. Je kunt dit grijze lakje winnen, zet een reactie onder het artikel en misschien word jij wel uitgekozen !

<3 niev.

Wat voor ervaring hebben jullie met de MissSporty lakjes?

Eén reactie to “Nails, nails, nails.”

  1. niva 9 november 2011 bij 15:26 #

    Ik moest gewoon even een reactie zetten, niet omdat ik mee wil doen aan de actie maar omdat ik wil zeggen dat a: het lakje je erg mooi staat, zoals ik vandaag al zei, en b: wel heel toevallig, ik dacht vanmiddag ook aan een winactie! Lijkt wel telepathie ;)
    x

Geef een reactie

