So ..

6 Nov

“Kiss me” en “ Eternal”

Twee erg budgetparfums die je bij de Kruidvat kunt kopen. Wat je vaak merkt bij goedkopere parfums is dat ze niet zo gedefinieerd zijn en niet veel verschillende noten hebben. Geld dat ook voor deze twee?

P1010348

Allereerst wil ik de mensen bedanken van wie ik ze heb gekregen! Als ik zo misschien schrijf dat ze niet heel bijzonder schrijf hoop ik dat ze dat niet persoonlijk aanvoelen. En de parfum van die meiden heb ik een tijdje bijna elke dag gedragen.

Goed, nu over naar de parfums zelf, haha.

P1010344

So Eternal, blijft niet eeuwig zoals de naam noemt. Maar is erg fris en licht. Heerlijk als je nog niet zo into de parfums bent. In deze fles zit 30 ml en hij kost ongeveer 7 tot 8 euro.

P1010351

So .. Kiss me. Een frisse en zomerse geur. Deze geur hebben heel veel meisjes en hij is dus erg populair. Hier zit 20 ml in voor zo’n 6 à 7 euro.

Ik kan je ze aanraden als je opzoek bent naar een frisse parfum die voor heel eventjes blijft hangen. Het is misschien meer een soort bodysplash.

<3 niev.

Geef een reactie

