toetsen

4 Nov

Aaaaah,

eindelijk uit, deze week 8 toetsen gehad. vreselijk vond ik dat, elke middag zaten we weer druk te leren en elke dag hadden we minstens 1 toets.

Ik ben er helemaal klaar mee! helaas hebben we volgende week toestweek… maandag een toets, maandag en dinsdag flink leren, en woensdag, donderdag en vrijdag minstens 3 toetsen per dag…

Plus nog een heleboel huiswerk en wekstukken. nou, joepie!

Het is zelf zo erg dat we onze hobby’s opzij moeten schuiven vanwege school. De hele week niet met vriendinnen afspreken en niet mailen, msnen, skypen, filmpjes kijken, niet teveel bloggen, niet teveel tv, geen tijdschriften, geen spelletjes en ga zo maar door.

Gister heeft een van ons al een hobby afgezegd vanwege de drie toetsen die we vandaag hadden.

Toch vind ik dat er wel grenzen moeten zijn wat betreft schoolwerk in je vrije tijd. Het is voor mij het allerbelangrijkste dat ik gelukkig ben. Ik ga vanavond gewoon naar mijn 3:30 uur durende wekelijkse ‘hobby’, en dit weekend ga ik naast leren gewoon doen wat ik anders ook doe.

Toch zullen we af en toe school toch voor moeten laten gaan, nog eventjes en dan hebben we weer onze vrije tijd! En ik moet zeggen dat ik wel minder uitgeef nu ik elke middag aan schoolwerk besteedt… Dus wat dat betreft zijn er ook voordelen! ;)

<3 niev.

Geef een reactie

