Spend it

3 Nov

Ik ga flink sparen. Op het moment heb ik zo rond de 30 euro op mijn bankrekening staan en ik heb besloten dat ik de komende tijd alleen maar dit ga kopen:
– samen met de andere blogster een rosebud salve (5,- p.p.)
– een vloeibare eyeliner van de DA, om te ‘oefenen’ met aanbrengen. (3,–)
– een nagellakhe uit de nieuwe holland-collectie van o.p.i. wauw, wat gaaf!
Ik vind de kleuren ‘thanks a windmillion’ , ‘do you ‘ear about van gogh?’ en ‘red lights ahead…where?’ echt heel mooi. Ze zijn in 2012 verkrijgbaar, nog even wachten dus.
– en ik heb besloten dat met de kerst (als er vaak hele dikke koringen zijn) zo rond de 20 euro mag uitgeven, als ik op dat moment meer dan 30 euro op mijn rekening heb staan.

Ik ben hoop dat het lukt, mij kennende ben ik het morgen alweer vergeten en koop ik weer iets totaal nutteloos….

Zijn jullie aan het sparen? Zitten jullie krap in het geld of hebben jullie juist nog heel veel?

<3 niev.

Geef een reactie

