Review Bourjois healthy mix serum foundation

2 Nov

Zoals jullie een hele tijd geleden al lazen in het artikel ‘shop ‘till ya drop!’, hebben wij een tijd geleden allebei deze foundation gekocht.
Ik gebruik hem nu alweer een paar weken en hier mijn review!

Als eerste wil ik even zeggen dat ik een gecombineerde tot vettige huid heb. Ik heb veel last van acnè. Dan weten jullie op wat voor huid deze foundation wordt getest!

De foundation zit in een leuk glazen (breekbaar dus!) flesje. Hij ruikt echt heerljk naar fruit , ik kan er wel de hele dag aan ruiken! Hij ruikt niet heel sterk, als je het op hebt merk je het niet maar als je aan de foundation zelf ruikt wel.

Op de verpakking staat dat de foundation niet heel erg dekkend is en dat klopt ook.
Als je een egale huid hebt, is hij perfect maar ik heb wat meer onzuiverheden en alleen met een wat dikkere laag kan je die verbergen. Ik breng meestal een heel dun laagje over mijn hele gezicht aan, en dan nog wat extra op de plekjes die wat meer nodig hebben. Dat poeder ik af met een compact powder en dat werkt doorgaans prima.
Ik wil liever geen foundation’masker’, en ik wil mijn huid ook wat lucht geven, vandaar dat ik nooit een hele dikke laag doe. En daardoor blijf je mijn lelijke plekjes toch best goed zien. Maar heel erg vind ik dat niet.
De foundation blijft ook niet heel goed zitten., als ik naar school fiets en ik kijk tijdens de pauze in de spiegel, lijkt de foundation wel zijn opgelost!
Hij kost rond de vijftien euro.

In het begin was ik superblij met deze foundation, maar achteraf vind ik hem toch wat minder. Hij dekt niet heel goed en verdwijnt snel weer. Toch ga ik deze denk ik wel helemaal opmaken, anders vind ik het heel erg zonde. En tja, die onzuiverheden, er is niet veel meer aan te doen en ik laat get maar. Ze horen als het ware bij mij! ;)

Kortom; als je een egale huid hebt is deze foundation zeker aan te raden. Als je een wat minder mooie huid hebt, kan je hem wel gebruiken maar ik denkt dat er betere foundations zijn te vinden.

Liefs, <3 niev.

20111102-215001.jpg

Geef een reactie

