Smith’s rosebud salve

1 Nov

20111101-212725.jpg

Mijn moeder is dol op de rosebud salves. Ik mocht er een van haar hebben en wauw, wat een geweldige balsems zijn dit! Ik ben helemaal verliefd.
Wij beautybloggers hebben besloten dat we er samen nog een gaan kopen, ik wil namelijk nog een nieuwe voor als deze op is en de andere blogster wil deze ook erg graag. Aangezien er best veel in een blikje zit en hij redelijk prijzig is, gaan we hem samen kopen en verdelen.
Daarom leek het me leuk nu alvast te vertellen wat ik hiervan vindt!
Er zijn verschillende rosebud salves, maar ik heb de originele en die is erg fijn. Je kan hem voor van alles gebruiken, voor droge plekjes, voor je lippen, je handen, en visagisten gebruiken hem vaak als cream blush, lipgloss, of om poeder creamy te maken. ikzelf gebruik hem eigenlijk vooral voor de lippen.
De salve zit in een leuk uitziend blikje van 30ml. Hij is makkelijk mee te nemen en je hebt maar een klein beetje nodig. Maar vooral; hij helpt je lippen echt ongelooflijk goed te herstellen! ik heb vaak last van hele kapotte lippen, en zelfs als de vellen eraf hangen heb ik na een dag de rosebud salve gebruiken weer zachte lippen. Ik wilde het eerst niet geloven, maar hij werkt echt heel goed. Geen wonder dat hij ook erg populair is onder de sterren.
De rosebud salve heeft wel een paar kleine nadelen;
– als hij warm wordt, smelt hij en wordt vloeibaar. Als dit op je kleren komt is het er heeeel lastig af te krijgen!!
– hij is 10,– euro. Flink prijsje dus, maar hij is het zeker waard. Via internet kan je hem trouwens wel wat goedkoper krijgen.
– het zit in een blikje, wat misschien wel wat minder hygienisch is.

Kortom, een wat dure lippenbalsem die het zeker waard is en echt supergoed werkt. Ik neem hem bijna altijd mee en ben helemaal in love! (;

20111101-212835.jpg

20111101-212901.jpg

Geef een reactie

