DIY Aspirine masker en rijstwater.

1 Nov

Jullie denken waarschijnlijk dat ik gek ben geworden, maar nee hoor. Ik heb deze DIY’S van Michelle Phan. Ze is echt geweldig met make-up en heeft ook hele fijne Do It Yourself’s.

Let’s get on with it !

In de filmpje die ik op het eind zet legt ze vlekkeloos uit waarom Aspirine zo goed voor je is. Ik wou jullie eventjes van op de hoogte brengen hoe je dit kunt doen.

Men nemen ;

– een aspirine ( of twee.)

– Water

– Honing. (liefst biologisch.)

Dit zijn de dingen die ik gebruik, je kan bijna elke soortgelijke spullen gebruiken. Hier zie je meer over in het filmpje hieronder.

Doe de aspirine in een bakje met 2 eetlepels water. En wacht tot de aspirine helemaal is opgelost. De laatste korreltjes zullen niet oplossen dus het zal een beetje een scrubmasker worden.

Nu heb je een witte drap met witte korreltjes. Wat nu?

Je doet er een theelepel honing bij, niet meer ! Eventjes roeren en op je gezicht aanbrengen. En dan 10 minuten tot een kwartiertje wachten en het er dan met lauwwarm water af spoelen. Je huid zal meer stralen en heel zacht aanvoelen. Heerlijk !

Maar ik ga jullie niet alleen dit leren, ook een tonic of toner is heel gemakkelijk zelf te maken! Ook hierover heeft Michelle Phan een filmpje, het staat onder aan het artikel.

All you need is … Rijst en water! Zo simpel en toch erg effectief en populair in Azië.

Het maakt niet uit welke rijst je gebruik zoals hij maar biologisch is, dit is beter voor je huid. Normale rijst, kan ook maar ik raad biologische aan.

Doe de rijst in het water en roer het een beetje door tot het water een beetje troebel word. Nu is je water klaar. Over gieten in een potje of flesje en klaar! Let bij het overgieten er wel op dat je geen rijst meegiet !

Hopelijk vonden jullie het wat ! Dit was mijn rijstwater ;

CIMG3835

Je kan deze toner helaas niet lang bewaren dus let op !

<3 niev.

Geef een reactie

