Wishlist Benefit Cosmetics.

30 Okt

Ik ben een van die mensen die zijn tijd verdoet met het kijken van dure producten en wenslijstjes maken. Waar ik vandaag aan het kijken was? Benefit, een prachtig merk met leuke namen, producten en een ge-wel-dige webshop ! Zeker een kijkje waar! http://www.benefitcosmetics.com

the POREfessional the POREfessional

The Porefesional.

Een heerlijke crème die je poriën helpt verdekken. Een tube van 22 ml voor $29,00 ( €20,50)

stay don't stray stay don't stray

Stay don’t Stray.

Een oogschaduwbasis met een huidkleurigkleurtje. Erg mooi product met een pompflaconnetje. 10 ml voor $26,00 (€18,40)

"that gal" "that gal"

That Gal !

Een faceprimer, met een roze kleurtje. In de bovenkant zitten gaatjes, hier komt het product uit. Volgens mij zit er ongeveer 10 ml in, ik kan het nergens vinden, voor $29,00 (€20,50)

BADgal lash mascara BADgal lash mascara

Bad Gal Lash.

Een prachtige mascara die voor volume zorgt. Love it ! 8,5 gram voor $19,00 (€13,45)

you rebel lite you rebel lite

You Rebel Lite.

Een tinted moisturizer. In lite, want ik denk dat de normale iets te heftig voor mij is. Een dagcrème die je niet ziet zitten maar wel mooi alles wat minder opvallend maakt. 50 ml voor $30,00 (€21,20)

CORALista CORALista

Een prachtig, beetje perzikachtige, blush. Met een mooi kwastje en spiegeltje erbij. Erg mooi en ook het doosje is al een lust voor het oog. 120 gram voor $28,00 (€19,80)

Ik vind het allemaal geweldige producten, hopelijk heb ik jullie kunnen overtuigen. Ik ga deze dingen nog niet direct aanschaffen maar ze zullen in het nieuwe jaar komen!

Bron van alle foto’s ; www.benefitcosmetics.com

2 Reacties to “Wishlist Benefit Cosmetics.”

  1. glasmetwater 31 oktober 2011 bij 17:22 #

    Het zien er echt leuke producten uit, maar wel redelijk prijzig. De blush ziet er echt super uit. :)

    • nivabeauty 5 november 2011 bij 10:31 #

      Dat is zeker waar, daarom ben ik aan het sparen haha .
      Bedankt voor je leuke reactie !

Geef een reactie

