Mini-Shoploggie & verlanglijstje.

30 Okt

CIMG3826CIMG3827

Stiekempjes heb ik een cadeautje voor mijn medeblogster gekocht. De handcrème, die had ze een keer bij een tijdschrift gekregen maar wist niet waar ze hem kon kopen. En toen kwam ik hen toevallig tegen in de Tuinen.

Dit was mijn shoplog. Op naar mijn verlanglijstje.

 

 

 

 

Zo als je wel kunt zien zijn bijna alle producten aan de prijzige kant. Daarom ben ik aan het sparen en vraag ik ook een aantal dingen voor mijn verjaardag.

Hopelijk hebben jullie nu iets gezien waarvan je denkt ; wauw dat wil ik ook.

Sorry dat we de laatste tijd zo weinig posten, we hebben het erg druk!

<3 niev.

Geef een reactie

